וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול שב לפעילות

לי בוץ

4.9.2007 / 22:53

קשר הפועל ת"א החל לערוך אימונים קלים חודש וחצי לאחר הניתוח שעבר בקרסול. הקבוצה התאמנה בסגל חסר, ללא שחקני הנבחרות

קשר הפועל ת"א, שי אבוטבול, שב היום (שלישי) לאימונים קלים לראשונה מאז שעבר את הניתוח בקרסולו לפני כשישה שבועות. כזכור, אבוטבול סחב פציעה בקרסול עוד משלהי העונה שעברה, ובתחילת מחנה האימונים של הקבוצה לקראת העונה הנוכחית, הוא נסע לבלגיה, שם נותח על ידי פרופסור מרטנס.

לאחר הניתוח העריכו הרופאים כי תקופת ההחלמה שתדרש לקשר היא של כשלושה חודשים, וכאמור, היום, כחודש וחצי לאחר הניתוח, שב אבוטבול לאימונים על כר הדשא כחלק מתהליך ההחלמה.

להבדיל מאבוטבול, לא פחות משמונה שחקנים נעדרו מאימון הערב של הקבוצה, אותו העבירו עוזר המאמן רפי כהן יחד עם מאמן הכושר רון ציבלין, בשל העובדה שהמאמן גיא לוזון טרם חזר משבדיה, שם עקב יחד עם הסקאוט יוסי אבוקסיס אחר היריבה של הקבוצה בשלב הבא בגביע אופ"א, א.י.ק סולנה.

בין הנעדרים נמנו וינסנט אניימה, שנמצא עם נבחרתו בניגריה, ואליד באדיר ויגאל אנטבי, שהמריאו עם נבחרת ישראל לאנגליה, דני בונדר וביברס נאתכו, שמתכוננים עם הנבחרת הצעירה למשחק מול לוקסמבורג ביום שישי, קובי סוויסה ואיתי אלקסלסי הפצועים, שערכו אימון חלקי בלבד, וטל חן הפצוע, שצפוי לחזור לאימונים רק בעוד כשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully