וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שן חתם בהפועל פתח-תקוה

4.9.2007 / 17:15

יישחק בשנתיים הקרובות בשורות הכחולים. בעקבות מותו של צ'סאווה נסופוואה, במלאבס רכשו מכשירי החייאה, שישמשו את קבוצת הבוגרים והנוער

הפועל פתח-תקוה חיזקה היום (שלישי) את קישור הקבוצה לאחר שהחתימה לשנתיים את אייל שן. הקשר בן ה-27 צמח במחלקת הנוער של מכבי תל-אביב, והעפיל אשתקד לגמר גביע המדינה עם הפועל אשקלון. לשחקן, שיתחתן ביום חמישי הקרוב עם בחירת לבו קארין, זו תהיה לשן הקדנציה השנייה בפתח-תקוה, בה שיחק בין השנים 2004 - 2006.

בזמן שההתאחדות חוקרת את מותו של שחקן הפועל באר-שבע, צ'סאווה נסופוואה, הפועל פתח-תקוה לא מחכה לממצאים, ורכשה מכשירי החייאה, מסוג LifePak ,שישמשו את קבוצת הבוגרים והנוער.

המכשיר, שפותח בישראל, ישולב יחד עם תוכנית רפואית וניהולית העוסקת בבעיית דום לב והפתרונות, ויוצרת סביבה המודעת לאפשרויות טיפול, מניעה ומעל הכל מאפשרת להציל חיים באמצעות מתן שוק חשמלי מוקדם ככל האפשר. "עוד לפני המקרה הטרגי בבאר שבע, בדקנו את הדרכים להבטיח את שלמות בריאות השחקנים, ואנו שמחים שהתהליך הושלם במהירות", הודיע המועדון המלאבסי.

הקשר שי בירוק עשוי להתאמן בימים הקרובים בהפועל פתח-תקוה, כדי לנסות ולחזור לכושר משחק. בירוק, ששיחק בעבר במכבי נתניה ומכבי חיפה, לא שיחק כדורגל כמעט שלושה חודשים, ובמסגרת חיפושיו אחר קבוצה הוא ינסה לחזור לכושר בעזרת אדיבותם של הכחולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully