וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אשקלון תשחק בליגת העל

שגיא ניר

4.9.2007 / 17:00

בעקבות אישור הבקרה, תישאר אשקלון בליגת העל תחת הנהלה חדשה. עופר ברקוביץ' מונה למאמן, נעימי, יעקוסי, טולברט וקורי קאר מועמדים

לאחר קיץ ארוך, שכלל הפסקת פעילות, עזיבת הבעלים וסכנה בהורדת הקבוצה לליגת המשנה, אושרה היום (שלישי) אליצור אשקלון על ידי איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, והיא תשחק גם העונה בליגת העל. את הקבוצה יאמן עופר ברקוביץ'.

הבוקר הופיע ידידיה רפופורט, מהבעלים הפורשים של אשקלון, בבקרת התקציבים, ולאחר שהובטח כיסוי חובות העבר של הקבוצה היא אושרה על ידי יו"ר הבקרה, מוטי גולנסקי. המהלך הזה אישרר באופן סופי את הופעתה של אשקלון בליגת העל. גבעת שמואל, שהיתה אמורה להחליף את אשקלון בליגת העל אם זו היתה יורדת ממנה, תשחק העונה בליגה הלאומית.

ההודעה הזו מביאה לסיומם שבועיים של משא ומתן בין עירית אשקלון והבעלים הפורשים אברהם פלדה וידידיה רפופורט. את הקבוצה ינהל יוסי דהן, מבעלי חברת אלדן, כשלתפקיד יושב ראש הקבוצה יחזור מחזיק תיק הספורט בעירית אשקלון, פרוספר וקנין, ששימש בתפקיד עד לפני שנה. "אנחנו סוף סוף יוצאים לדרך חדשה עם בעלים ברמה גבוהה, שאני שמח שהוא אשקלוני", אמר וקנין. "לאור הקיץ הקשה שעברנו, המטרה היא לשרוד בליגה. נצטרך להעמיד קבוצה כמה שיותר מהר כי אנחנו בלחץ זמן, אך לא נפעל בלחץ".

את אשקלון יאמן עופר ברקוביץ', מאמן גבעת שמואל בעונה האחרונה. ברשימת המועמדים לקבוצה נמצאים יובל נעימי ומושון יעקוסי, שהיו אמורים לשחק בה גם בעידן פלדה ורפופורט, ושחר כהן, ששיחק בקבוצה בעונה האחרונה. לתפקיד הזרים בודקת אשקלון אפשרות לצירופם של קורי קאר ובריאן טולברט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully