וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלמה חזר להתאמן בויאריאל

4.9.2007 / 16:54

הקשר לא עזב בחלון ההעברות ונשאר בקבוצה למרות הסכסוך עם פלגריני. ולדאנו מזהיר מהלחץ על מסי, ספרד מתכוננת לאיסלנד

חואן רומן ריקלמה, זוכרים? לפני שבוע פירסם רדיו ספרדי שהקשר הארגנטינאי נמצא בדרכו לאתלטיקו מדריד אחרי שכבר סיכם בקבוצה, אבל התאריך האחרון להעברות חלף הלך והפליימייקר נותר שחקנה של ויאריאל. למרות שהודיע כי הוא איננו מעוניין לשוב לקבוצה מולנסיה ולאחר שבועיים של אימונים אישיים, חזר היום (שלישי) ריקלמה לאימונים בויאריאל. את חצי העונה האחרונה בילה כזכור הקשר בקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית שלו, בוקה ג'וניורס, וזאת אחרי סכסוך מתוקשר עם מאמן ויאריאל, מנואל פלגריני.

ולדאנו: "יש יותר מדי לחץ על מסי"

המנהל המקצועי של ריאל מדריד בדימוס וכוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר, חורחה ולדאנו, טוען שעל לאו מסי מועמס יותר מדי לחץ. "משווים אותו כל הזמן למראדונה ולהתמודד עם זה זה לא דבר פשוט לכדורגלן צעיר", אמר ולדאנו, "למזלו הוא נראה כמו בחור בוגר. שחקן עם איכויות כמו מסי צריך גם להיזהר מהיריבים שלו על המגרש, כמו מהמעריצים שלו מחוצה לו".

ספרד מתכוננת לאיסלנד

נבחרת ספרד פתחה לא טוב את מוקדמות יורו 2008 והפסידה לצפון אירלנד ולשבדיה. בינתיים נרשמה התאוששות במחנה של לואיס ארגונייס וביום שבת תפגוש ספרד את איסלנד ברייקיאוויק, לפני שביום רביעי תארח את לטביה באוביידו.

"איסלנד מדאיגה אותנו כי אנחנו יודעים שהיא לא נותנת מתנות לאף אחד אצלה בבית", אמר קשר ולנסיה, חואקין, "אנחנו צריכים לבוא עם כל התותחים הכבדים שלנו לשם כי הרבה מונח על הכף".

איסלנד כבר הקשתה על ספרד במשחק הראשון ביניהן, במרץ האחרון כשרק שער של אנדרס אינייסטה 10 דקות לסיום עשה את ה-0:1 ואת ההבדל ומגן הנבחרת, חואן קאפדבילה, הוסיף: "יהיה משחק קשה כי הוא בחוץ, אבל אנחנו מתרכזים רק בניצחון בגלל שאין לנו מקום לטעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully