וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן חסרה שעות שינה

4.9.2007 / 16:00

הרוסונרי שיחקו שני משחקים בארבעה ימים, וסיידורף מצא הסבר לתיקו נגד פיורטינה: "התשנו את עצמנו, במחצית השנייה הרגשנו נפילה פיזית"

במילאן לא עסקו בלוח הזמנים הצפוף תחתיו שיחקה הקבוצה בארבעת הימים האחרונים, אבל כנראה שבכל זאת העייפות נתנה את אותותיה באליפות אירופה. אחרי שהרוסונרי זכו ביום שישי בסופרקאפ האירופי עם ניצחון על סביליה (1:3), הגיע אמש (ראשון) משחק התיקו הביתי נגד פיורנטינה (1:1).

"במחצית השנייה הרגשנו נפילה פיזית, אבל זה נורמלי", אמר קשר מילאן קלרנס סיידורף, "חיפשנו את השער ללא הרף והתשנו את עצמנו". גם מגנה הבינלאומי של מילאן, מאסימו אודו, הודה כי הורגשה עייפות בקבוצה. "בסיום ספגנו יותר מדי התקפות, אבל לפחות לא הפסדנו, וברשותנו גביע הסופר קאפ". לעומת אודו, כריסטיאן ברוקי ראה את הדברים אחרת. "הם הקשו עלינו מאוד, ותיקו עבורם זה כמו ניצחון. בשבילנו זו תוצאה מספקת, שהושגה נגד קבוצה טובה".

אוהדי הקבוצה לא מרוצים מכושרו הנוכחי של החלוץ אלברטו ג'ילארדינו וסיידורף נחלץ להגנתו. "לדעתי הוא בסדר גמור, אולי אנשים צריכים לשנות את הגישה כלפיו. הוא לא שחקן שמבקיע בצרורות, אבל הוא עוזר מאוד לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully