וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומנק, שב בצד

4.9.2007 / 15:46

אופ"א הטילה על מאמן צרפת עונש הרחקה, בשל דבריו נגד שופט בשנת 1999. עקב כך הוא יצפה במשחק מוקדמות היורו נגד איטליה מהיציע

בעוד ישראל ואנגליה מתמרקות לקראת מפגש מוקדמות יורו 2008 ביניהן, באיטליה וצרפת מתכננים מאבק איתנים בקרב על ראשות בית ב'. אוהדי האזורי, ואולי גם כמה מאוהדי צרפת, ישמחו לגלות שהיום (שלישי) אופ"א לדחות את עירעורו של מאמן נבחרת צרפת, רימונד דומנק, ולהטיל עליו עונש הרחקה ממשחק אחד. המשמעות: נבחרת הטריקולור תצטרך להסתדר מול אלופת העולם ללא מאמנה על הקווים.

עונש ההרחקה הוטל על דומנק כבר לפני שבוע, משום שהאשים בעבר את נבחרת איטליה הצעירה ב"קניית שופט" במהלך משחקם נגד המקבילה הצרפתית ב-1999. התיק התנהל במוסדות אופ"א, ועקב אי יכולתו להוכיח את דבריו החליט המוסד להטיל עליו קנס בסך 8,000 דולר וכאמור, הרחקה מהמשחק.

אולי מאמן האזורי, רוברטו דונאדוני, מסתיר בליבו שמחה קטנה בלב בשל כך, אבל האמת היא שיש לאלופת העולם טון דאגות על הראש. צרפת מוליכה את הבית ביתרון 2 נקודות על איטליה, שחייבת ניצחון בשבת בסן סירו, כדי לפתוח פער מול השלישית סקוטלנד, שתארח בביתה את ליטא. דונאדוני ייחסר את הבלם מרקו מטראצי והחלוץ לוקה טוני, הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully