וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע נפרדה מצ'סאווה

4.9.2007 / 18:09

הפועל באר שבע גברה 0:2 על הפועל נצרת עילית במסגרת גביע טוטו הלאומית. הכנסות המשחק הוקדשו למשפחתו של צ'סאווה נסופוואה

בצל מותו הטראגי של החלוץ צ'סאווה נסופוואה ביום חמישי האחרון, שבה הערב (שלישי) הפועל באר שבע למעגל המשחקים כאשר אירחה את הפועל נצרת עילית במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו בליגה הלאומית. 3,500 צופים הגיעו לאיצטדיון וסרמיל בעיר וצפו במארחים מנצחים 0:2 משערים של אופיר חיים בדקה ה-7 ושל אורן ניסים בדקה ה-48, במשחק שכל הכנסותיו הוקדשו למשפחתו של נסופוואה.

בטרם המשחק נערך טקס קצר לזכרו של החלוץ, כאשר שחקני שתי הקבוצות ענדו סרטים שחורים על חולצותיהם. 1,000 כרטיסים למשחק נרכשו מראש על ידי אחד הספונסרים של הקבוצה וחולקו למעוטי יכולת. "צ'סוואה נסופאווה, אנחנו אף פעם לא נשכח אותך", כתבו האוהדים בשלט. "העיר באר שבע מרכינה ראש ונפרדת ממך בכאב רב. הגעת בסערה ועזבת בסערה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. בשם כולנו, אנו מנחמים את משפחת השחקן – ברנדה הרעייה וג'וניור הבן. יהי זיכרו ברוך", נאמר בטקס לפני המשחק.

גם שחקני מכבי באר שבע, יריבתה של הפועל ב"ש במשחק האימון בו התמוטט נסופוואה, הגיעו למגרש וחלקו לזמבי כבוד אחרון. המשחק אומנם היה כלול כחלק מהמנוי למשחקי הקבוצה, אולם רבים מהמנויים העדיפו בכל זאת לרכוש כרטיס. במשחק נמכרו מזכרות של נסופוואה, שהספיק לכבוש שלושה שערים במדי הקבוצה.

הלילה יוטס ארונו של נסופוואה לזמביה, שם יובא לקבורה.

עדכון ראשון: 4.9.07, 13:16
עדכון אחרון: 4.9.07, 20:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully