וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוויה לא מעניינת אותנו"

משה בוקר, "הארץ", ולי בוץ

4.9.2007 / 8:52

נבחרת ישראל התאמנה בלונדון לעיני עשרות עיתונאים אנגלים, בלילי משדר ביטחון: "לא הגענו כדי לבלות". קולאוטי נטש את האימון

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"צריך לחשוב חיובי"

נבחרת הכדורגל של ישראל על סף ההיסטוריה. האם המפגש מול אנגליה בשבת הוא החשוב ביותר שלנו בשנים האחרונות? זו עובדה הניתנת לויכוח. מה שברור הוא שתיקו במקדש הכדורגל של וומבלי יספק את דרור קשטן ושחקניו, הפסד בכבוד? הס מלהזכיר.

"אני לא חושב על כישלון בוומבלי", אמר עוזר המאמן, משה סיני, "צריך לחשוב חיובי. לפני כל משחק קובע יש אצלנו טרראם גדול, וזה לא צריך להיות ככה. נשחק בהיכל הכדורגל, ואנחנו לא מתכוונים לוותר. כולם יתנו את המקסימום".

הקשר הותיק וואליד באדיר נשמע חדור מוטיבציה: "עדיין לא מרגישים את ההתרגשות, וגם במשחק נעבור את חמש הדקות הראשונות והיא תעבור. אני רק מקווה לשחק טוב במשחק, ולא רוצה לחשוב על הפסד".

קשר אחר, גל אלברמן, חולם על ניצחון, ולא בהקיץ: "היה לי חלום על אנגליה וחלמתי שאנחנו מנצחים. חייבים להאמין שנוציא משם תוצאה טובה, כי בלי אמונה אין טעם לנסיעה הזו". באדיר ואלברמן הסבירו את האופטימיות: "אנחנו לא יודעים, יש בנבחרת הזאת משהו מיוחד".

אימון לעיני 40 עיתונאים אנגלים

לאחר שנחתה בלונדון, הנבחרת הגיעה היום אחר הצהריים למלון סייט הולבנס, שם השחקנים אכלו ארוחת צהריים ויצאו לאימון. נאוחר יותר פגשו לראשונה השחקנים את מתחם האימונים של ווטפורד, שם יתכוננו למשחק המסקרן. האימון התרכז ברובו במשחק פנימי בין שני הרכבים, אך לא ניתן היה ללמוד ממנו משהו על התוכניות של דרור קשטן לשבת. רוברטו קולאוטי, שחש ברע, נטש את האימון.

השחקנים מתחילים להתרגל לאווירה המחייבת, והיום התאמנו לעיני כ-40 עיתונאים אנגלים, שהביעו התעניינות רבה ביריבה הישראלית.

אליניב ברדה, נציגנו בבלגיה, ניסה לשדר ביטחון: "מצפה לנו משחק קשה, לנבחרת אנגליה יש שמות גדולים, אבל אנחנו נעשה את הכל כדי להוציא מפה תוצאה טובה". פיני בלילי המשיך את הגישה האופטימית. "החוויה לא מעניינת אותנו", אמר בלילי, "לא הגענו כדי לבלות. אנחנו רוצים לצאת מפה עם תוצאה שתאפשר לנו להמשיך את הקמפיין".

מחר מצפים לנבחרת שני אימונים, בבוקר ובערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully