וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שובך, אדון מרטינז

4.9.2007 / 11:10

פדרו מרטינז חזר להגיש, ובהופעת הבכורה ניצח עם המטס את סינסינטי 4:10. סופסוף ניצחון לסיאטל, דווקא על קלמנס והיאנקיז - 1:7

סינסינטי - ניו יורק מטס 10:4

לאחר פציעה ותקופת החלמה ארוכה, פדרו מרטינז חזר להגיש. למרות שהיה על ספירת הגשות, יצא לאחר חמישה אינינגים בלבד והתמודד עם ארון הראנג בעל הפוטנציאל, דאגה התקפת המטס לעזור לאס שלה לרשום ניצחון כבר בבכורה. סינסינטי עלתה ליתרון מהיר 0:2, אבל ניו יורק דאגה לשמור על עקביות, ולמעט האינינג החמישי רשמה לפחות ריצה אחת בין האינינג השני לתשיעי. פדרו ניצח, הראנג נוצח, מויסס אלו, דייויד רייט וקרלוס דלגאדו דאגו להומרים במטס.


אטלנטה - פילדלפיה 1:5

אטלנטה עמוק בבוץ, ושיקעה את הפיליז יחד איתה. מי בכלל זוכר שפילדלפיה הייתה בפיגור שני משחקים בלבד בסוף השבוע? 5.2 אינינגים הספיקו ללאנס קורמייה לניצחון, בריאן מק'קאן, עם שתי חבטות ושני ריביז, בלט מול ג'יימי מוייר המפסיד. הפער בין המטס לברייבס נותר על 7.5 משחקים, ניו יורק רחוקה חמישה משחקים מפילדלפיה.


סט. לואיס - פיטסבורג 11:0

אחרי שבאו מסוויפ במילווקי, המשיכו הפייראטס לעזור לברוורס. איאן סנל הגיש שבעה אינינגים כוחניים, חוזה באוטיסטה וג'ק ווילסון חבטו להומרים והקרדינלס נותרו חסרי סיכוי במשחק, בייחוד כשהמגיש שלהם היה הגרוטאה שבאה מפיטסבורג, קיפ וולס. וולס, פעם פרוספקט מבטיח בפייראטס, הגיש 3.1 אינינגים בלבד וספג שש ריצות ואת ההפסד.


אריזונה - סן דייגו 10:2

העימות הישיר בין ראשי המערב הסתיים בניצחון של הפאדרס, שנראים כצועדים לקראת זכיה שלישית ברציפות בבית. בריאן ג'יילס חבט לשני הומרים, אדריאן גונזאלס, קווין קוזמנוף וג'ף בלום ירו גם הם אל מעבר לגדר בסן דייגו, וסייעו לגרג מדוקס הותיק לרשום ניצחון. שלושה אינינגים בלבד למייכה אווינגס החלש בהפסד.


שיקגו קאבס - דודג'רס 11:3

במשחקו הראשון במדי הדודג'רס שכנע אסטבן לואייזה, כשטיגן שלושה חובטים בשבעה אינינגים. הסיפור של המשחק היה המגיש המפסיד, קרלוס זמבראנו חם המזג, שנטש עם ההפסד אחרי 4.1 אינינגים לקולות הבוז של הקהל. "אני לא מבין למה הם שורקים לי בוז. הם הראו לי שלא אכפת להם משום דבר חוץ מעצמם", אמר ביג זי. הסיבה, אולי, היא שמאז שהאריך את חוזהו, לפני שלושה שבועות, ה-ERA שלו עומד על 9.56. לא טוב, לא טוב. הומר מספר 20 העונה לאלפונסו סוריאנו בשיקגו.


מילווקי - יוסטון 9:7

הברוורס לא ניצלו את הפסדי הקאבס והקרדינלס ודרכו במקום. זה קרה לאחר עוד קריסה של הבולפן, שהביאה לארבע ריצות חובה ולכניסה לפיגור באינינג השמיני. לאנס ברקמן עם הומר מספר 28 העונה, דייב בורקובסקי עם הניצחון וצ'אד קוולס עם השמירה. גרג אקינו הוא המגיש המפסיד, למרות שדרק טרנבאו החריב את היתרון עוד קודם ועשה את רוב ה"עבודה".


משחקים נוספים:

קולורדו - סן פרנסיסקו 4:7
וושינגטון - פלורידה 3:6

המארינרס עדיין בתמונה

ניו יורק יאנקיז - סיאטל 7:1

זו הסדרה שאמורה לקבוע האם המארינרס יסיימו את דרכם במאבק על הויילד קארד. בינתיים, אחרי המשחק הראשון, הכרטיס לפלייאוף רחוק מלהיקבע. פליקס הרננדז הרשים עם שבעה אינינגים טובים, איצ'ירו סוזוקי חבט להומר והפך לשחקן הראשון ב-AL שמגיע לשבע עונות רצופות של 200 חבטות או יותר. סיאטל גדעה רצף של תשעה הפסדים עם ניצחון דווקא בברונקס, כשהיא הולמת ברוקט, רוג'ר קלמנס. קלמנס נטש עם הפסד אחרי ארבעה אינינגים, ותיק אחר, מייק מוסינה, נכנס במקומו מהבולפן ובעצמו לא הרשים.


מינסוטה - קליבלנד 5:0

יוהאן סנטנה ממש מגיש בלי חשק, והסיפור של הטווינס לפלייאוף הקרוב גמור. קליבלנד, לעומתם, הולכת בדרך הבטוחה אל אוקטובר, כשדטרויט נראית רע מאוד ונראה שאין לה תחרות. סי סי סבאתיה העניק לעצמו אחוזים בקרב על הסיי יאנג, כשזכה בניצחון מספר 16 העונה עם שמונה אינינגים נקיים ושישה חשמולים. סנטנה הגיש שישה אינינגים נטולי אימה, רשם ארבע ריצות חובה ויוותר על התואר שחזר אליו אשתקד. זו הייתה פתיחה חמישית שלו מול קליבלנד - בכולן הוא הפסיד. ריאן גארקו עם הומר לאינדיאנס.


בוסטון - טורונטו 10:13

דייסקי מאטסוזקה הכניס את עצמו להרפתקה מוזרה במיוחד. באינינג השישי נראה דייס-קיי משייט לניצחון ביתרון 1:10, ואז התחיל הכל להתפרק לו מעל לראש. הבלו ג'ייז שפכו ושפכו ריצות, חאווייר לופז לא עצר את הדימום וטורונטו, עם שמונה ריצות באינינג, התקרבה ל-9:10. שלוש ריצות של בוסטון בתחתית האינינג העניקו לה את הניצחון, שהרחיק אותה כדי שבעה משחקים מהיאנקיז. מאטסוזקה זכה בניצחון העלוב, ג'ונתן פפלבון שמר. הומר וארבעה ריביז למייק לואל, הומר גם לטרוי גלאוס מטורונטו. ג'סי ליץ' עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 5:9

הניצחון של סיאטל לא הפחיד את המלאכים, כשארווין סנטנה מגלה ניצוצות בעונה קטסטרופלית, וקוצר את נצחונו השישי העונה. גארי מתיוס ג'וניור, גארט אנדרסון וג'ף מאתיס עם הומרים לאיינג'לס, שאנון סטיוארט ומייק פיאצה הלכו רחוק באוקלנד, צ'אד גאודין עם ההפסד.


משחקים נוספים:

טמפה ביי - בולטימור 7:9
טקסס - קנזס סיטי 8:1

תמונת הפלייאוף

ראשית, הסבר קצר על מספר קסם (magic number). מדובר במספר המשחקים הדרוש לקבוצה כדי להבטיח מקום בפלייאוף. מספר זה מצטמצם במקרה שהקבוצה ניצחה או שיריבותיה נוצחו במאבק על הכרטיס.


AL מזרח:

בוסטון 55:83 (מספר קסם 18)
יאנקיז 62:76 (7 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 58:79 (מספר קסם 20)
דטרויט 64:73 (6 משחקים מאחור)


מערב:

איינג'לס 56:81 (מספר קסם - 20)
סיאטל 62:74 (6.5 משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 60:77 (מספר קסם 21)
פילדלפיה 65:72 (5 משחקים מאחור)
אטלנטה 68:70 (7.5 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 66:70 (מספר קסם 25)
מילווקי 68:69 (1.5 משחקים מאחור)
סט. לואיס 67:67 (2 משחקים מאחור)


מערב:

סן דייגו 61:76 (מספר קסם 24)
אריזונה 63:76 (1 משחקים מאחור)
דודג'רס 65:72 (4 משחקים מאחור)
קולורדו 66:71 (5 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. ניו יורק יאנקיז
2. סיאטל (1 משחקים מאחור)
3. דטרויט (2.5 משחקים מאחור)
4. טורונטו (5.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. אריזונה
2. דודג'רס, פילדלפיה (3 משחקים מאחור)
4. קולורדו (4 משחקים מאחור)
5. אטלנטה (5.5 משחקים מאחור)
6. מילווקי (6 משחקים מאחור)
7. סט. לואיס (6.5 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully