וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ניתן לומר שההתמודדות תהיה קשה"

לי בוץ

3.9.2007 / 23:25

כך אמר מאמן הפועל ת"א, לאחר שצפה ביחד עם אבוקסיס ב-1:2 של סולנה, יריבתו באופ"א, על האמרבי. ההחלטה בענין סרור בעוד כשבועיים

מאמן הפועל ת"א, גיא לוזון, וסקאוט הקבוצה, יוסי אבוקסיס, צפו הערב (שני) ביריבת הקבוצה בשלב הבא של גביע אופ"א, א.י.ק סולנה, מנצחת בדרבי בחוץ את האמרבי 1:2. סולנה פיגרה 1:0 במחצית לאחר שספגה שער בדקה ה-19 של המשחק, אולם עם פתיחת המחצית השנייה היא השכילה להשוות ובדקה ה-61 להפוך את התוצאה מצמד שערים של החלוץ לוקאס וולדמארין.

לוזון ואבוקסיס התרשמו מהיכולת הגבוהה של השבדים, והמאמן סיפר על רשמיו: "כעת, לאחר שצפינו במשחק של סולנה, ניתן לומר שההתמודדות תהיה קשה. הקבוצה השבדית אגרסיבית מאוד, קצב המשחק שלהם היה מהיר ורואים שהקבוצה טקטית ומאומנת היטב". למרות שהמשחק נערך בחוץ לוזון התרשם מהקהל השבדי: "קשה להתעלם מהאווירה המחשמלת שהקהל שלהם יוצר, דבר שהופך את הקבוצה לביתית מאוד. אמשיך יחד עם צוות האימון ללמוד את הקבוצה על מנת שנגיע מוכנים ונעבור את המשימה".

היום בשעות אחר הצהריים היתה הנהלת הפועל ת"א עסוקה בבוררות בנוגע לעניינו של עידן סרור, כשאת הקבוצה ייצגו עו"ד שחר בן עמי ויו"ר קבוצת הניהול מוני הראל. כזכור, סרור, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, אינו מתאמן בוולפסון מזה כחודש מאחר והוא טוען שחוזהו לא בתוקף בשל העובדה שחתם עליו בהיותו קטין.

הדיון התקיים בנוכחות הבורר עו"ד עדי זרנקין ותובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא, שצפויים להגיע להחלטה בעניין בעוד כשבועיים. העיכוב במתן ההחלטה נובע מהעובדה שמדובר בפעם הראשונה שהבוררות דנה בנושא מסוג זה, שכן סרור דורש להפעיל חוק חדש באופן רטרואקטיבי, מאחר שחתם על החוזה המדובר לפני שיצא החוק הקובע כי קטין אינו יכול לחתום על חוזה של מעל לשלוש שנים בקבוצתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully