וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן סיימה ב-1:1 עם פיורנטינה

3.9.2007 / 23:11

הרוסונרי שמטו נקודות ראשונות בליגה מול הויולה. קאקה כבש ראשון, מוטו איזן. סביליה יצאה מהטראומה - גברה 1:4 על א.א.ק אתונה ועלתה לאלופות

מילאן סיימה הערב (שני) בתיקו 1:1 עם פיורנטינה במסגרת המחזור השני של הסריה A.

הרוסונרי, שזכו ביום שישי בגביע הסופרקאפ האירופי לאחר שגברו על סביליה 1:3 במשחק שנערך במונאקו, אירחו בבית את הויולה. רומא ויובנטוס שמרו על מאזן מושלם וגם הקבוצה של אנצ'לוטי רצתה. היא פתחה טוב והגיעה למספר מצבים ליד השער של החבורה מפירנצה. בדקה ה-26 חדר מאסימו אמברוסיני לרחבה והוכשל. קאקה שלח את פריי לצד אחד ואת הכדור לצד שני. 0:1 למילאן.

אלופת אירופה לא הצליחה להגדיל את היתרון וכמאמר הקלישאה ספגה את שער השיוויון, 11 דקות בתוך המחצית השנייה. אדריאן מוטו כבש בנגיחה לאחר הרמה של סנטאנה מהאגף. הקבוצות התחלקו בנקודות וכעת לשתיהן במאזן ארבע נקודות.

* א.א.ק אתונה - סביליה 4:1 (6:1 בסיכום הכללי, סביליה העפילה לשלב הבתים)

סביליה, שעדיין כואבת את מותו של קשר הקבוצה, אנטוניו פוארטה, שמת לפני פחות משבוע לאחר שעבר שני אירועי דם לב, יצאה למשחק חוץ באתונה, שנדחה לאחר המוות, נגד א.א.ק במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.

הקבוצה מאנדלוסיה הפסידה כאמור למילאן בסופרקאפ, אבל כנראה שמרה כוחותיה למשחק החשוב, שהבטיח לה השתתפות בליגת האלופות. החגיגה החלה בדקה ה-31 עם שער בפנדל של פביאנו, שהוסיף עוד אחד בדקה ה-45. בין לבין קייטה כבש בדקה ה-40. הבליץ הספרדי על היוונים נמשך כששמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה כבש אלכסנדר קרז'אקוב הרוסי את הרביעי. שבע דקות לסיום, ריבאלדו, אקס ברצלונה, המתיק את הגלולה המאוד מרה. היוונים יסתפקו בגביע אופ"א. סביליה תצטרף לבית ח' של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully