וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה כלב הצ'יוואווה של ג'ורג' בה בא

אריק רחמיאן

3.9.2007 / 20:30

בנתניה עשו את כל המאמצים כדי להביא את חיית המחמד של הזר, והצליחו. אלמוג כהן, שזומן לאולימפית: "מתרגש מהמחשבה ללבוש את המדים"

מכבי נתניה ערכה היום (שני) אימון ריצה בים, ממנו נעדרו הבלם אבי סטרול, השוער לירן שטראובר והמגן קלמי סבן, שהצטרפו לסגל הנבחרת הבוגרת שהחלה בהכנותיה לקראת המשחק מול אנגליה, ואיתי שכטר ואלמוג כהן שנעדרו אף הם. השניים חברו לאימוני הנבחרת האולימפית. כהן שזומן היום, לראשונה לנבחרת האולימפית, נשמע מאושר ונרגש: "מדובר מבחינתי ביום גדול. אני מודה למכבי נתניה, בלעדיה לא הייתי מגיע לנבחרת. אני מתרגש מהמחשבה שאלבש את מדי נבחרת ישראל ומקווה לשמור על מקומי בנבחרת גם בעתיד".

לראשונה לאחר כשבועיים בהם נעדר החלוץ ג'ורג' בה מאימוני הקבוצה, ערך השחקן אימון ריצה מלא, אך הוא טרם התאמן עם כדור. בנתניה מביעים סיפוק גדול מהעובדה שהשחקן הזר חוזר לאיתנו. מחר תקיים הקבוצה שני אימונים - בוקר וערב - ובצוות המקצועי מקווים מאוד שבה יוכל ליטול חלק גם באימון.

לאחר שלואיס מרין וזאנו בונדיאה התאחדו עם משפחותיהם וכך גם בה עם אשתו, המצויה בחודשי הריון מתקדמים, הרי שגם כלב הצ'יוואווה הגיע לישראל, זאת לאחר שהמועדון הסדיר עבור הטסת כלבו של בה את כל האישורים הנדרשים ממשרד הבריאות והווטרינר הראשי. כעת גם הזר סנטיסלאב אנגולביץ' ביקש לזרז את תהליכי קבלת אשרת הכניסה עבור רעייתו. גורם בנתניה אמר הערב: "כמו שדאגנו לאחד את משפחות מרין, בונדיאה ובה, אנו עושים הכול על מנת לדאוג להשגת אשרת הכניסה לרעייתו של אנגולביץ', אנו מאמינים שבימים הקרובים הנושא ייפתר".

עיריית נתניה החליטה היום להוציא לפועל רעיון לפיו אצטדיון ה'קופסא' יונצח במסגרת פרוייקט הבנייה שיוקם על חורבות המגרש הישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully