וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל תוצאה פרט להפסד - הישג"

לי בוץ

3.9.2007 / 17:30

דרור קשטן סירב להתרגש מהבעיות של אנגליה: "בטוח שהם יעמידו נבחרת טובה וראויה". שמעון גרשון: "אנחנו באים בלי פחד"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל ערכה אחר הצהריים (שני) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אנגליה בשבת, לפני יציאתה של הנבחרת ללונדון מחר בבוקר. המאמן הלאומי, דרור קשטן, הקפיד לצנן את הדיבורים על מצבם הקשה של האנגלים, והדגיש שתיקו בוומבלי לא רק יספק אותו, אלא אף יהווה הישג מצוין עבורו.

לאחר מסיבת העיתונאים קיימה הנבחרת אימון. הסגל המלא עמד לרשותו של קשטן. מחר (שלישי) בבוקר תמריא הנבחרת ללונדון ובערב תערוך אימון ראשון על אדמת אנגליה.

"מקווה שההתרגשות תעבור עם שריקת הפתיחה"

"אנחנו תמיד הולכים לצד הקל שבדבר", אמר קשטן. "אולי יש שחקן כזה או אחר שפצוע באנגליה, אבל אני חושב שכולכם קראתם את הסגל שלהם, שמשופע בשחקנים טובים ואיכותיים. אני בטוח שעם כל הבעיות הם יעמידו נבחרת טובה וראויה".

לגבי מצב השחקנים הישראליים אמר: "אחרי מספר ימים שנהיה יחד תהיה לנו האפשרות לבחון את איכויות השחקנים ואת הכושר של השחקנים שזומנו לסגל. זהו הסגל הטוב ביותר. במשך הימים עד המשחק נבחן מי בכושר. יכול להיות שמספר שחקנים עדיין לא הגיעו ליכולת המקסימלית, אבל אנחנו יודעים שבזמן נתון כל שחקן יודע לתת את המיטב שבו. אני בטוח ומשוכנע שכל שחקן מהסגל רוצה לשחק, וכל אחד כזה ייתן את המקסימום כי אנחנו משחקים נגד אנגליה באנגליה, שבמשחקי הבית הם שמים את יהבם. אנגליה היא פייבוריטית וכל תוצאה מלבד הפסד שלנו תהיה אחד מההישגים הגדולים של הכדורגל הישראלי".

על העובדה שמחזור הליגה שהיה אמור להתקיים בשבת נדחה לבקשתו אמר קשטן: "חשבנו לנכון שבגלל שהמשחקים של הקבוצות הישראליות באופ"א שמשחקות ביום חמישי ועל פי התנאים שיש להתאחדות לכדורגל המשחקים היו צריכים להיות משוחקים ביום שני. המשחק המרכזי אמור היה להיערך ביום ראשון ומשחקי ההשלמה בשני, כך שאני יכולתי לקבל את השחקנים רק ביום רביעי כדי להכין את השחקנים בצורה מושלמת לקראת אנגליה. כולם יסכימו איתי שמדובר במשחק חשוב ואם חשבנו שנוכל להזיז את המשחקים ליום ראשון, הטלויזיה התנגדה ואז הוחלט לקיים את מחזור גביע הטוטו ולדחות את מחזור הליגה".

קשטן הסכים לגלות מעט מאוד מההכנות הטקטיות שלו לקראת המשחק: "אני בכלל לא דוגל בשיטה של שלושה בלמים כך שבכל מקרה הנבחרת תשחק עם ארבעה שחקני הגנה, אפשר לקרוא לזה בכל מיני דרכים, אני לא מתכוון לחשוף את כל הקלפים כי מסיבת העיתונאים מועברת בשידור לאנגלים, בדיוק כמו שאנחנו עוקבים אחר כל מילה שלהם. אני חושב שנבחרת ישראל הגיע בקמפיין הזה הגיע למצב שהיא נמצאת באותו מצב כמו רוסיה ואנגליה שהן מועמדות רציניות לעלייה ליורו"

לגבי ההתרגשות האם אתה מתרגש מוומבלי: "לא עברתי אף משחק בוומבלי. אני חושב שאף מאמן של נבחרת ישראל הבוגרת לא עבר משחק בוומבלי. אני נחשפתי לאצטדיון בשנת 66' כאשר אנגליה זכתה במונדיאל. הייתי שלושה שבועות שם וראיתי שם את כל המשחקים. לאחרונה הייתי שם בגמר הגביע האנגלי וראיתי אותו שוב. בשבת יש איזושהי התרגשות לנהל משחק בוומבלי, ועוד של נבחרת ישראל. הרגשה דומה כמו המשחק עם הפועל תל אביב בסאן סירו".

"אחד מהדברים שנצטרך להיערך אליהם הוא וומבלי והקהל הגדול שנמצא בו", אמר קשטן. "לאפשרות שהיא תפתח בלחץ מאסיבי. אני מקווה שההתרגשות תעבור עם שריקת הפתיחה. כל שחקן שמשחק בחו"ל, אם זה בבלגיה, אנגליה, ספרד או טורקיה מתמודד עם קצבים שונים ודברים אחרים. לשמחתי הרבה יוסי וטל עושים את זה על הצד הטוב ביותר, הם השתלבו במועדונים הגדולים והם יכולים להקנות מהנסיון שרכשו בכדורגל האנגלי על שאר השחקנים".

"זה עדיין לא הרגע המכריע"

את השחקנים ייצג במסיבת העיתונאים הבלם שמעון גרשון, שאמר: "אני חושב שנבחרת ישראל, גם בקמפיין שעבר, עשתה תוצאות טובות, גם בחוץ. אני לא חושב שזה עדיין הרגע המכריע, אבל אני מאוד מקווה שלא נפסיד במשחק הזה. אווירה מדהימה תהיה שם, שתי נבחרות מצויינות גם יהיו שם, יש לנו מספיק שחקנים שרגילים לכמויות קהל כל כך גדולות. תהיה התרגשות בחימום ובדקות הראשונות, אבל אנחנו גם נהנים".

"הם יפתחו בלחץ ואת הדקות הראשונות נצטרך לעבור בשלום", הוסיף גרשון. "אין לי ספק שאם נבוא במיטבנו אנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה, גם לנצח. אם הייתי משדר הססנות זה לא היה מועיל לאף אחד. אנחנו מחר טסים וההתרגשות תגיע, אנחנו כולנו מודעים לחשיבות של המשחק עבור הקמפיין, אבל חוסר ביטחון לא יועיל לנו בשום צורה. אנחנו באים בלי פחד".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully