וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפרקות קולוסאלית ממזרח למערב

3.9.2007 / 15:26

אטלנטה חטפה סוויפ מהמטס ויצאה מהתמונה, ייאוש כללי ועוד הפסד לסיאטל. הדודג'רס חילצו ניצחון מהפאדרס, אנקייל ממשיך לזרוח

אטלנטה - ניו יורק מטס 3:2

שלוש פעמים נפגשו ביניהם העונה החברים הותיקים ג'ון סמולץ וטום גלאווין, ורק ברביעית הצליח גלאווין לנצח. זה קרה בעיתוי הכי גרוע מבחינת הברייבס, שחטפו סוויפ מניו יורק, מרוחקים ממנה 7.5 משחקים וממשיכים לחתום ויתור על הקרב על הויילד קארד. דייויד רייט שבר שוויון באינינג החמישי עם הומר בן שתי ריצות, ובילי וגנר שמר בהצלחה (עלאכ, איזה מגעיל הוא. ריצת חובה והתקף לב אחד גדול). ניצחון לגלאווין, הפסד לסמולצי.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 5:0

אריזונה הפסידה ולפאדרס הייתה הזדמנות לעשות עוד צעד לכיבוש הבית, אבל צ'אד בילינגסלי היה בלתי נגיע עם שבעה אינינגים אדירים ותשעה חשמולים. היה זה נצחונו השלישי של בילינגסלי על הפאדרס העונה. ג'סטין ג'רמאנו הגיש שישה וחמישה ושמר את סן דייגו בפיגור מינימלי, אבל באינינג השביעי חטף קווין קמרון ארבע ריצות והסיפור נגמר.


שיקגו קאבס - יוסטון 5:6

המזל הולך עם הטובים, והקאביז הם מאז פגרת האולסטאר הטובים של המרכז. דרק לי ירה להומר בן שתי ריצות על צ'אד קוולס באינינג השמיני, ולמרות שנכנסו לפיגור 5:1 יצאו הקאבס עם הניצחון. קרלוס מרמול רשם את ה-W וריאן דמפסטר את השמירה, כשמאט מרטון משיקגו חובט להומר וכמוהו גם לאנס ברקמן מיוסטון. הקאבס עדיין במקום הראשון במרכז, משחק וחצי מעל מילווקי.


אריזונה - קולורדו 4:3

ברנדון ווב יצטרך, כנראה, להיפרד מתואר הסיי יאנג למרות אוגוסט מופלא. ווב הגיש אינינג ראשון ברוטאלי של שלוש ריצות חובה, נחלץ מהצרה אבל בשביעי ירה מאט הולידיי להומר ושבר שוויון 3:3. ג'וש פוג עם הניצחון, מנואל קורפאס עם השמירה.


מילווקי - פיטסבורג 4:7

פרינס פילדר חבט להומר ה-40 שלו העונה, ריאן בראון הוסיף את ה-26 שלו והברוורס קצרו סוויפ על הפייראטס החלשים, כדי לשמור עצמם צמודים בתמונת המרכז. ג'ף סופאן עם ניצחון תשיעי בסך הכל העונה, פרנסיסקו קורדרו עם השמירה ה-39 שלו ופרנקליס אוסוריה עם ההפסד.


סט. לואיס - סינסינטי 2:3

לא נתעייף מלהזכיר את שם הגיבור החדש בעיר הבאדווייזר, ריק אנקייל, שחבט באינינג השישי להומר בן שתי ריצות על ברונסון ארויו, השישי שלו העונה, ועזר לקרדינלס בעוד ניצחון יקר ערך בדרך למרוץ המחודש לתואר. שבעה ושלושה לבריידן לופר ושמירה מגומגמת לג'ייסון איזרינגהאוזן. ארויו התאמץ אבל לא נמלט מההפסד ה-14 שלו.


פלורידה - פילדלפיה 6:7

נו, מה שהיה הוא שיהיה. סוויפ על המטס, שני משחקים פיגור והופ - הפיליז נבהלו ואחרי סוף השבוע הם כבר בפיגור ארבעה משחקים בחזרה. למה? כי אדם איטון לא מסוגל לשמור על יתרון 0:5. איטון עזר לעצמו עם הומר, אבל בתחתית האינינג הרביעי התחילו הצרות, כשהמארלינס מפגיזים ומשווים את שיא המועדון עם חמישה הומרים. הנלי רמירז, דני אוגלה, מיגל קבררה ירו לאחד, קודי רוס עשה זאת פעמיים והדגים הפכו פיגור ליתרון 5:7. קווין גרג שמר בקושי, פלורידה לקחה את הסדרה ובסופו של דבר פילדלפיה מתחילה את המרדף מהתחלה.


במשחק נוסף: וושינגטון - סן פרנסיסקו 1:2

ג'וני בא הביתה

בוסטון - בולטימור 2:3

ג'ון לסטר הורד למיינורס בשבוע שעבר, אבל לא לאורך זמן. אחרי הצגת הנו היטר של קליי בוכהולץ חזר לסטר לגבעה, ועם שישה אינינגים קצר ניצחון. הרד סוקס עלו בהרכב חסר מאוד עם כל מיני ילדים, שאחד מהם, ג'ייקוב אלסבורי, חבט להומר ורשם תפיסה מרשימה. ג'ונתן פפלבון רשם שמירה מספר 31 ודניאל קבררה סיים עם ההפסד. יתרון בוסטון על היאנקיז גדל לשישה משחקים.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 8:2

הפסים לא ציפו להיתקל בקשיים כשאנדי פטיט על הגבעה, אבל ג'ייסון האמל הכיש שבעה חובטים בחמישה אינינגים, עשה להם צרות וזכה בניצחון לאחר שקרלוס פניה חבט להומר בן שלוש ריצות מידי פטיט באינינג השביעי, העלה מ-1:2 ל-1:5 וסידר לטמפה ביי ניצחון בסדרה בברונקס. אקינורי איוואמורה, ג'ק ווילסון ודיונר נבארו האקס יאנקי עם הומרים משלהם, פטיט עם ההפסד.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 8:0

חוזה קונטרראס שם קצת סוכר על עונה אומללה מבחינתו, עם 6.2 אינינגים טובים וחמש הכשות. מנגד היה ג'ייק ווסטברוק, שחזר לפורמה לאחרונה, חלש מאוד, ונחל את הפסדו השמיני העונה. ארבע חבטות לאיי ג'יי פיירזינסקי, הומר לדארן ארסטאד.


טורונטו - סיאטל 4:6

הייאוש של המארינרס רק גובר, עם הפסד תשיעי ברציפות. למרבה הפלא, המרחק שלהם מהויילד קארד הוא שני משחקים בלבד, אבל עדיין - זה נראה לא טוב. איי ג'יי בארנט הגיש שבעה וטיגן שבעה, מאט סטיירס וגרג זון חבטו להומרים על ג'ף וויבר המפסיד וקייסי ג'נסן חתם את הסוויפ. היריבה הבאה של סיאטל היא ניו יורק יאנקיז, ואם הסדרה בברונקס לא תסתיים בנצחונה, אפשר לסגור על סיכוייה את הגולל.


אוקלנד - דטרויט 7:8

הטייגרס פשוט לא רוצים לחזור למרוץ. הפסד של היאנקיז, הפסד של קליבלנד, יתרון 0:7 - כל זה לא עוזר כשהבולפן שלך מריח כמו שוק דגים בשנחאי. האייז השוו עם שתי ריצות על טוד ג'ונס באינינג התשיעי עם הומר של קורט סוזוקי, שמתפתח להיות קלאץ' לא רע,, ובעשירי ניצחו עם סינגל של ג'ק הנאהאן. יוסטון סטריט ניצח, יורמן בזארדו עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 8:7

האיינג'לס ממשיכים לפשל, ולמרות שאין איום ממשי על אליפות הבית, את היכולת של הבולפן הם יצטרכו לשפר, ובייחוד את זו של סקוט שילדס, שהרשה ארבע ריצות חובה באינינג השמיני ועשה את הפדיחה שלו לא בפעם הראשונה בחודש האחרון. כל זאת למרות הופעה טובה של ג'ון לאקי עם 6.2 ושמונה. ווס ליטלטון עם הניצחון, סי ג'יי ווילסון עם השמירה והומרים לאיאן קינסלר, בראד ווילקרסון והאנק בליילוק עם הומרים לריינג'רס.


במשחק נוסף: מינסוטה - קנזס סיטי 8:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully