וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר מאוהב בעצמו, כלומר בסניידר

3.9.2007 / 14:17

ההולנדי כבש והצטיין בניצחון ריאל על ויאריאל, מאמנו התלהב מהתצוגה ונזכר בימים רחוקים: "מזכיר לי בלונדיני אחר". צפו בשערים

המחזור השני בליגה הספרדית עמד אמש (ראשון) בסימן הקונצרט של ריאל מדריד. האלופה הביסה 0:5 את ויאריאל, ומי שניצח על חגיגת השערים היה המאסטרו ההולנדי, ווסלי סניידר. ההולנדי כבש צמד, אולם השער שכבש בבעיטה חופשית היה זה שהותיר את רישומו החזק על מאמנו ברנד שוסטר. "הוא מזכיר לי בלונדיני אחר שנהג להתמחות בבעיטות חופשיות", אמר מאמן מדריד וכיוון לימיו כשחקן בברנבאו. השער פתח את התיאבון של שוסטר: "הוא הולך להבקיע עוד כמה כאלה העונה".

סניידר עצמו נשאר צנוע. "לא האמנתי שאכבוש שלושה שערים בשני משחקים. עדיין מוקדם לומר אם נזכה באליפות, אבל אין ספק כי אנו עלינו על המסלול הנכון". הבלאנקוס עם מאה אחוזי הצלחה בשני משחקים, ועם פתיחה כזו, בינתיים אף אחד לא מתגעגע בברנבאו לפאביו קאפלו.

גם גוטי, שותפו של ההולנדי לקישור, מלא מחמאות: "זה קל לשחק עם שניידר. אנחנו מחפשים אחד את השני מתי שאנחנו רק יכולים ושנינו מרוצים מהשערים שלנו. יש לנו סגל גדול ותחרותי ומאמן שמעדיף משחק בנגיעה. לא נוכל לשחק כל כך טוב כל הזמן, אבל הדבר הכי חשוב הוא לנצח".

גוטי המשיך בהתפעלותו ממשחק הקבוצה: "העובדה שהבקענו כל כך הרבה שערים הוכיחה שיש לנו שחקנים מהירים ומסוכנים, עם נגיעה נפלאה בכדור. יכולנו להבקיע עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully