וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן לא מתעייפת לרגע

3.9.2007 / 12:31

אלופת אירופה תארח את פיורנטינה (19:00, ספורט 2), ואנצ'לוטי לא חושש מרפיון אחרי הזכיה בסופרקאפ: "אשחק באותו הרכב"

הערב (שני) יושלם המחזור השני של הליגה האיטלקית כשמילאן תארח את פיורנטינה (19:00, ספורט 2). קרלו אנצ'לוטי, שזכה ביום שישי האחרון בסופר קאפ האירופי, אחרי ניצחון 1:3 על סביליה, לא מתכוון לשנות את הנוסחה המנצחת. "אני לא אעשה מהפכה בהרכב, אלא אשחק עם אותם 11 ששיחקו בסופר קאפ. גם ג'נארו גטוסו יישחק, חרף התפרים בעינו".

מילאן תשחק שני משחקים תוך ארבעה ימים, ומאמנה מתכונן למשחק חם וטעון. "פיורנטינה מאוד טקטית ורצה היטב ללא כדור. לא הייתי אומר שזה קרב על האליפות, אבל זה מזכיר כזה", החמיא המאמן מסן סירו. מילאן תחסר את רונאלדו הפצוע, ואנצ'לוטי לא מתכוון לסכנו בקרוב.

מאמנה של פיורנטינה, צ'זארה פראנדלי, מכבד אף הוא את היריבה, אבל מודיע שקבוצתו נחושה לצאת ממילאנו עם 3 נקודות. "אנו מגיעים לביתה של אלופת אירופה, אבל נלחם על כל כדור, נצמצם את תנועתם וננסה להוציא תוצאה טובה. אם נאפשר להם ללחוץ, נתקל בסכנות רבות מדי". פראנדלי דחה את האפשרות ששחקני היריבה יהיו עייפים: "אני לא חושב שזה יפריע, אם כבר, אחרי הניצחון בסופר קאפ, יש להם יתרון פסיכולוגי גדול".

מי שצפוי לערוך הופעת בכורה במילאן הוא הברזילאי אלשנדרה פאטו. אלופת אירופה תקיים ביום חמישי משחק ידידות נגד דינמו קייב האוקראינית, בו הברזילאי ילבש לראשונה את מדי הרוסונרי. בשל גילו וחוזהו, פאטו בן ה-18 יצטרף רשמית למילאן רק בינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully