וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוני ומאנה בנקודת האל חזור"

לי בוץ

4.9.2007 / 10:00

המאמן סיכם עם הרציקוביץ' על המינוי, ובעקבות כך החמיר הקרע עם מאנה. גורם המקורב לצדדים: "לוני ומאנה בנקודת האל חזור"

מאז שעות הבוקר אמש (שני) הקרע בין לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה מחריף. אתמול, קצת אחרי חצות, סיכם הרציקוביץ' עם ניר לוין על חוזה לעונה אחת. פרטי החוזה עדיין לא סוכמו במלואם כשפערים כספיים מפרידים בין שני הצדדים, אבל אלו אמורים להיסגר כבר הלילה והבוקר (שלישי) לוין אמור לחתום על החוזה. הצדדים קבעו כי לוין יעביר היום את אימון הקבוצה.

לאחר הסיכום, התקשר הרציקוביץ' לגיא לוי, הודה לו על המאמץ ואמר לו כי אין בכוונתו להחתימו במכבי תל אביב. רוני מאנה, שנמצא בחופשה באילת, רתח כששמע את הדברים, ונשמע אומר למקורביו : "זה או אני או ניר לוין", תוך שהוא מאיים למשוך את כל הכסף חזרה במקרה וניר לוין יוחתם. למרות זאת, לוין צפוי לחתום היום על חוזה במכבי.

"לא היה ולא נברא", הגיב מאנה לדברים, "הלכתי לישון ב-12 בלילה ובכלל לא ידעתי שלוני דיבר עם ניר לוין. לוני הוא לא ילד בכיתה א' והוא לא צריך את האישור שלי לדבר עם מאמנים. כשהוא היה ביפן אני ניהלתי את העניינים. עכשיו, כשהוא חזר, זכותו לפנות למי שהוא רוצה. אין בינינו שום מתיחות, הכל רכילות זולה. אני לא צריך שאנשים יתרגמו אותי".

גורם במועדון המקורב לשני הצדדים אמר: "זה נראה כאילו הם הגיעו לנקודת האל חזור. אף אחד מהם לא יחזור בו מהדברים שנאמרו ונעשו". בסביבתו של הרציקוביץ' אמרו אמש: "אם לוני יכול היה להחזיר למאנה את הכסף עכשיו ולהוציא אותו מהעסקה הוא כבר היה עושה את זה", בעוד שבסביבתו של מאנה אומרים: "לוני חושב שרוני לא מספיק טוב לנהל את מכבי, אבל הוא שכח שאת כל הצרות בשנים האחרונות הוא עשה".

הזוג המוזר

לאור חוסר ההצלחה של הקבוצה באירופה ובליגה ואי ההצלחה בהחתמתו של גיא לוי כפי שהיו רוצים בהנהלה, המתיחות הגיעה גם לבעלים הרגוע בדרך כלל של המועדון, לוני הרציקוביץ'. הרציקוביץ', שלקח על עצמו את האחריות להדחה מאירופה כשאמר "השחקנים לא אשמים אלא אני", החליט לחזור אל מרכז העניינים במכבי וזאת לאחר שלקח צעד אחורה מאז כניסתו של רוני מאנה למועדון.

"לוני לא ידע למה הוא נכנס כשהוא הביא את מאנה למכבי", סיפר מקורב לבעלים לוואלה! ספורט. "בכל יום שעובר הנזק התדמיתי שנגרם לו גדול יותר והוא מבין את חומרת הנזק. ללוני היו דפוסי התנהגות ברורים כל השנים, אף פעם המצב לא היה כזה. לא יכול להיות שהוא יגיד שהוא מצפה להתנהלות מכובדת מול התקשורת, ומאנה ישיב שהוא לא מוריד פרופיל ולמחרת הכל יפורסם בעיתונים ובאתרי האינטרנט".

במכבי ידעו לספר כי עיקר הכעס כלפי מאנה נובע מהעובדה כי בסביבות סוף יוני הבטיח היו"ר הנכנס סכום של 6.7 מיליון שקלים לחיזוק, בעוד שבפועל הכסף לא הגיע ולאחרונה הודיע מאנה כי הסכום שהבטיח קוצץ בחצי. בקבוצה טוענים שבנו רבות על הכסף הזה ואי הגעתו פגעה קשות בהכנות המקצועיות לעונה הנוכחית, הצוות המקצועי נשאר ללא שני זרים ולכן נקלע המועדון לסחרור עם פתיחת העונה.

"מאנה לא עמד אפילו בהתחייבויות הכספיות של רכישת הקבוצה", המשיך אותו מקורב להרציקוביץ'. "הוא הבטיח ללוני שכל תהליך הרכישה יסתיים עד עכשיו וזה עוד לא קרה. זה נראה כמו שכונה וגורם למכבי נזק תדמיתי גדול. לוני מאוד מאוכזב, מקבל בראש מכל כיוון, בחלומות הכי פרועים שלו הוא לא האמין שזה יהיה ככה".

עוד אומרים בסביבתו של הבעלים כי הוא מאבד הרבה כוח בתקופה הזאת, ומסכמים: "לוני ורוני לא מתאימים אחד לשני באופי, מאנה מדבר המון וזה לא הסגנון של לוני. הוא אולי לא אומר כלום, אבל מי שמכיר אותו יודע שזה לא לוני האמיתי, שפת הגוף שלו אומרת הכל – הוא אוכל את עצמו על המהלך שהוא עשה, מעניין עוד כמה זמן הוא יחזיק מעמד".

שוער הנוער התעלף במהלך אימון

שוער הנוער של מכבי תל אביב, אלון רזינקוביץ', התעלף אתמול במהלך אימון של הקבוצה ואיבד את ההכרה. השוער בן ה-18 קיבל טיפול ראשוני על כר הדשא והובהל לבית החולים איכילוב, שם חזרה אליו הכרתו. על פי האבחנה הראשונית של הרופאים מדובר בהתקף אפילפסיה, הוא יישאר בבית החולים להשגחה.

אוליבייה טבילי, שחקנה של קבוצת ברמינגהאם מהפרמיירליג, ינחת הלילה למספר ימי התרשמות בקבוצה. טבילי (31), בעל 18 הופעות בנבחרת חוף השנהב, יכול לשחק כבלם ואף כקשר אחורי. אבי יחיאל, הבלם מכבי תל אביב, יטוס ביום חמישי לשבוע טיפולים באיטליה, לאחר שעבר ניתוח ארתורוסקופיה.

עדכון ראשון 3.9.07 10:22
עדכון אחרון 4.9.07 10:00

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully