וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום המתוק של לברון

3.9.2007 / 8:21

ג’יימס הפציץ 31 נקודות, וארה"ב הביסה את ארגנטינה 81:118 בגמר אליפות אמריקה. אנתוני: ”אני חסר מילים, פעם ראשונה שאני זוכה בזהב"

אם מישהו חשב שארגנטינה תהווה משוכה גבוהה לארצות-הברית בגמר אליפות אמריקה, הרי שהלילה (בין ראשון לשני) הוא קיבל את התשובה. נבחרת החלומות הביסה את הדרום אמריקאים 81:118 וזכתה במדליית הזהב של הטורניר.

"נמאס לי ממדליית ארד", אמר כרמלו אנטוני, שזכה עם נבחרתו במקום השלישי באולימפיאדת אתונה, "אני חסר מילים, זו הפעם הראשונה שאני זוכה במדליית זהב". שתי הקבוצות כבר הבטיחו מזמן את מקומן באולימפיאדת בייג'ינג, והיוקרה האמריקאית היא זו שהיתה מונחת יותר מכל על הכף. נבחרת הפסים והכוכבים ידעה שהפסד בגמר לא ממש יחמיא לשחקניה, ולברון ג'יימס החליט שהוא לא הולך לסבול שנה של הצקות והפציץ 31 נקודות ב-76 אחוזים מהשדה עבור נבחרתו.

"התצוגה של לברון היתה אחת הגדולות בתולדות הנבחרת", החמיא בסיום המאמן מייק ששבסקי, שראה את שחקניו פותחים בטירוף, רצים ליתרון 0:18 וסוגרים את המשחק תוך 6 דקות בלבד. במחצית הוליכה ארצות הברית 34:59 וכל שנותר לארגנטינאים היה לצמצם נזקים עד לסיום. נו, הם לא הצליחו גם בזה. לואיס סקולה, שזכה בתואר ה-MVP של הטורניר נצץ בשורות ארגנטינה עם 23 נקודות, אבל בלי מאנו ג'ינובילי, אנדרס נוצ'יוני, וולטר הרמן ופאבריציו אוברטו, קשה להקשות על הדרים טים.

פורטו ריקו סגרה טורניר נהדר מבחינתה, כשניצחה מוקדם יותר את ברזיל בקרב על המקום השלישי, 107:111. אגב, לאחר ההפסד של ברזיל לארגנטינה בחצי הגמר, שחקנה האגדי של ברזיל, אוסקר שמידט, ביקר את ננה וליאנדרו בארבוסה. "ננה לא התאמן מספיק חזק, והעלה במשקלו במקום להשתתף במשחקי פאן-אמריקן. אותו הדבר קרה לבארבוסה". מעניין מה יהיה לו לומר אחרי ההפסד לפורטוריקנים.

* שחקן אורלנדו מג'יק, ג'אמיר נלסון, עובר ימים קשים מאוד. אביו של השחקן, פלויד "פיט" נלסון, נעלם ביום חמישי בעת עבודתו בנמל בדלוואר, ואמש (ראשון) קיבל השחקן את הבשורה המרה כי נמצאה גופת אביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully