וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אנגליה נגד בניטז

2.9.2007 / 22:07

בובי רובסון יצא נגד התנהלותו של מנג'ר ליברפול, שביקש שלא לסכן את ג'רארד: "האם למקלארן אין מספיק בעיות?". גם קמפבל מחוץ לסגל

המאבק בין הקבוצות לנבחרות הלאומיות הוא מאבק ותיק וידוע, אבל היום (ראשון) סר בובי רובסון יצא בפומבי נגד רפא בניטז, מאמן ליברפול, על אמירותיו חסרות האחריות שפוגעות בנבחרת אנגליה לקראת משחקיה מול ישראל ורוסיה.

רובסון, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, התבטא בטור אישי ל"דיילי מייל" כנגד דברים שאמר לאחרונה בניטז. הספרדי של ליברפול טען כי לא כדאי שסטיבן ג'רארד ישחק שני משחקים תוך חמישה ימים, כדי לא לסכן לו את הרגל. רובסון זעם, אך כדרך האנגלים, הביע זאת בדיפלומטיות.

"הגישה של בניטז הדליקה אצלי נורה אדומה", כתב רובסון, "כשהוא ביקש לשחרר את ג'רארד מהמשחק נגד גרמניה, מקלארן חרק שיניים אך נענה לבקשה. ימים ספורים לאחר מכן ג'רארד שיחק מול צ'לסי, לאחר שקיבל זריקה. אז אם ג'רארד יכול לקבל זריקה כדי לשחק במדי ליברפול, מדוע שלא יעשה כן כדי לשחק למען ארצו?

"עלינו להחליט: האם אנחנו רוצים לראות את אנגליה ממשיכה להעפיל לטורנירים הגדולים, כפי שעשתה לאורך שנים? אם התשובה היא לא, הרי שוומבלי המחודש יעמוד שומם כפיל לבן. ואם התשובה היא כן, הרי שבניטז צריך לעודד את שחקניו לשחק במדים הלאומיים.

"אומנם רפא הביא לליברפול הרבה דברים חיוביים, אבל הוא חייב לזכור שאנגליה הייתה בית חם עבורו, שאיפשרה לו להרוויח הרבה כסף בליגה הטובה בעולם. למקלארן יש מספיק בעיות, אין לו צורך שהמאמנים הבכירים יוסיפו לו צרות נוספות".

גם סול קמפבל מחוץ לסגל

וכמו כדי להמחיש את דבריו של רובסון, נוספה היום פציעה נוספת שממחישה את המתח. סול קמפבל הפך לשם החדש ברשימת הפצועים בסגל האנגלי, לאחר שבלמה של פורטסמות' החמיץ את המשחק היום מול ארסנל (3:1) בגלל מתיחה בירך.

"סול לא כשיר למשחק של אנגליה", אמר מנג'ר פומפי, הארי רדנאפ, "אנחנו חייבים לטפל בסול בשבועיים הקרובים לקראת המשחק הבא שלנו מול ליברפול". קמפבל הוותיק מצטרף לרשימה מכובדת של נעדרים, שכוללת את גארי נוויל, דייויד בקהאם, פרנק למפארד, ווין רוני, לדלי קינג, ווין ברידג', כשגם סטיבן ג'רארד ואואן הארגריבס בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully