וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה ההולנדית

2.9.2007 / 21:54

ווסלי שניידר, רוד ואן ניסטרלוי ורויסטון דרנתה הוליכו את ריאל מדריד ל-0:5 ענק על ויאריאל בחוץ. 1:3 לברצלונה על בילבאו. ולנסיה ניצחה

המחזור השני בליגה הספרדית נסגר הערב (ראשון) עם קונצרט ענק של ריאל מדריד, שהביסה בחוץ את ויאריאל. עוד לפני כן נערכו מספר משחקים, כשבמרכזי השיגה ברצלונה ניצחון בכורה העונה. ולנסיה השיגה נקודות ראשונות, ואילו לה קורוניה ואספניול עדיין ללא ניצחון.

ברצלונה, בקלות

ויאריאל - ריאל מדריד 5:0

עד הדקה ה-40 ראו הצופים באל מדריגל משחק טוב, עם עדיפות קטנה לקבוצה הביתית. אלא שאז כבש ראול ונפתחו שערי שמיים וויאריאל. ווסלי שניידר, שהיה פשוט נפלא והינדס את מירב המהלכים של הקבוצה, הוסיף את השני בבעיטה חופשית בדקה ה-48 ורוד ואן ניסטרלוי השלים צמד הולנדי בדקה ה-50. שניידר כבש שוב בדקה ה-73 והעלה את מאזן השערים שלו לשלושה בשני משחקי הליגה הראשונים וגוטי סיפק את הקינוח עם ה-0:5 בדקה ה-80.

ריאל לא שיכנעה לאורך כל הקיץ וספגה הפסדים מדאיגים. גם הדרבי בשבוע שעבר לא בישר יותר מדי למרות הניצחון על אתלטיקו. הערב הסימפוניה התנגנה בקולי קולות ובתווים הולנדיים, בראשותם של שניידר, ואן ניסטלרוי ודרנתה. ריאל התחברה דווקא היום וזה נראה מפחיד, אבל מלבד אנשיה ואוהדיה יש אדם אחד שבוודאי העלה הערב חיוך רחב - מרקו ואן באסטן.


ברצלונה- אתלטיק בילבאו 1:3

ברצלונה התאזכבה מתיקו החוץ בשבוע שעבר בסנטאנדר, אבל הפעם נתקלה ביריבה מאוד לא שקולה בדמותה של אתלטיק בילבאו. הקבוצה הבאסקית, שנחלצה מירידה ממש בסיום העונה שעברה, עושה רושם של מי שעוד פעם תילחם בתחתית. רונאלדיניו העלה את הבלאוגרנה ליתרון בבעיטה חופשית אדירה כבר בדקה ה-8 והכפיל בפנדל בדקה ה-35 אחרי הכשלה מפוקפקת על תיירי הנרי. החלוץ הצרפתי עוד הספיק להצמיד כדור לעמוד, אבל ימשיך לחכות לכיבוש הבכורה הרשמי שלו במדי בארסה.

סוסטה לאסקוריין הצעיר עוד צימק ל-2:1 בדקה ה-70, אבל 3 דקות לאחר מכן שיגר יאיא טורה פצצה שפגעה במשקוף וירדה ונחתה על קו השער. המשחק המשיך, אבל כעבור כחצי דקה פתאום הצביע השופט על מרכז המגרש והעניק שער לברצלונה לאחר שהקוון קבע שהכדור עבר את הקו, למרות שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו את ההפך. שתי הקבוצות סיימו בעשרה שחקנים כל אחת אחרי הרחוקת של רפא מארקז (76) וקוקילי (80).

מזל טוב גם לולנסיה

בטיס - אספניול 2:2

ארנסטו ואלוורדה הוא אחד מהדברים הבאים בכדורגל הספרדי. לפני שנה הוליך המאמן המצוין את אספניול לעונה טובה בליגה ונהדרת בגביע אופ"א. הפעם מאיימת הקבוצה להפוך לסוס השחור של הליגה, אבל בינתיים היא עם נקודה בלבד אחרי שני מחזורים. לואיס גרסיה, שפרץ בצורה אדירה בעונה שעברה ואף הוזמן לנבחרת ספרד, כבש פעמיים כבר במחצית הראשונה (32, 41) והעניק לקטאלונים יתרון מבטיח מול בטיס היומרנית. אבל זו לא הרימה ידיים גם כשהתקרבה שריקת הסיום וכבשה צמד בתוך שתי דקות מרגלי פרננדו (83) ורפאל סוביס (84).


ויאדוליד - לה קורוניה 2:2

ויאדוליד, העולה החדשה עם פתיחת עונה טובה ויש לה 4 נקודות. גרסיה קאלבו כבש ראשון לזכותה בדקה ה-44, אבל סבסטיאן טאבורדה האורוגוואי הישווה במחצית השנייה (51). סיסי הכניע בפעם השנייה את דודו אוואט בדקה ה-70, אבל כעבור 4 דקות הישווה ריקי וכפה שוויון.


אלמריה - ולנסיה 2:1

אחרי התבוסה המביכה לויאריאל במחזור הפתיחה (3:0) השיגו הצ'ה ניצחון ראשון העונה, וגם הוא לא הגיע בקלות. פרננדו מוריינטס העלה את הקבוצה של קיקה סנצ'ז פלורס ליתרון בדקה ה-49, אבל אלברטו נאגרדו הישווה בדקה ה-63 עבור העולה החדשה. למזלה של ולנסיה אמיליאנו מורטי האיטלקי כבש לזכותה בדקה ה-80, החזיר את היתרון והבטיח את הניצחון.

אתלטיקו מדריד - מאיורקה 1:1
לאתלטיקו: מריאנו פרניה 77. למאיורקה: גויזה 18.

חטאפה - רקראטיבו 1:1
לחטאפה: מאנו דל מוראל 90. לרקרה: פלורן סינמה פונגול 85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully