וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל מחכה לדרבי ספרדי

3.9.2007 / 7:00

יפגוש בשמינית הגמר את פרר, שהדיח את נלבנדיאן. גם רוברדו הודח. ונוס ניצחה את איבנוביץ'. רם ודשי ניצחו את ארליך וצ'ונג בזוגות המעורבים

אחרי שהודחו אמש מטורניר הזוגות של אליפות ארצות-הברית הפתוחה, עלו הלילה (שני) יוני ארליך ואנדי רם על המגרש, אבל הפעם כדי להתמודד אחד נגד השני בזוגות המעורבים. כשישחקו אחד מול השני במסגרת הסיבוב השני בזוגות מעורבים. רם ובת זוגו נטלי דשי הצרפתייה, לא התקשו לנצח את ארליך, ששיתף פעולה עם צ'יה יונג צ'ואנג מטיוואן, וניצחו 2:6, 3:6 בדרך לסיבוב השלישי בטורניר.

כאמור, אתמול הודחו יוני ארליך ואנדי רם מאליפות ארה"ב, לאחר שנוצחו 7:5, 7:6 (4) על ידי סימון אספלין (שבדיה) ויוליאן נואל (אוסטריה). הצמד שמדורג עשירי בטורניר שבר את הישראלים במשחקון השישי במערכה הראשונה, וגם אם המערכה השנייה הייתה צמודה יותר, בסופו של דבר ארליך ורם סיימו את דרכם בטורניר מוקדם מהצפוי, בעיקר לאור הציפיות מהם אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי.

גברים: מי אמר שרפא פצוע?

רפאל נדאל עשה אתמול רושם כאילו התאושש לחלוטין מהפציעה שהטרידה אותו לאחרונה ואיימה על השתתפותו בטורניר, לאחר שגבר על ג'ו-ווילפריד טסונגה הצרפתי (74 בעולם) 6:7, 2:6, 1:6 תוך שעתיים וארבע דקות בלבד. המערכה הראשונה עוד הייתה צמודה (3:7 בשובר השוויון), אבל בשתיים הבאות נדאל חבט בצרפתי ללא רחמים.

בשמינית הגמר מצפה לנדאל דרבי ספרדי לוהט, כשיפגוש את בן ארצו דויד פרר. פרר גבר היום במותחן שנמשך ארבע שעות על דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, המדורג 24 בטורניר. פרר, המדורג 15 בטורניר, כבר היה בעמדת פיגור בשובר השוויון, אך בסופו של דבר ניצח 3:6, 6:3, 6:4, 6:7, 5:7. ספרדי אחר, טומי רוברדו (מדורג 8) מצא עצמו מחוץ לפלשינג מדו אחרי שהפסיד לארנסטס גולביס. הלטבי בן ה-19 הדהים את הספרדי עם ניצחון חלק 1:6, 3:6, 2:6.

מדורג נוסף שמוצא את עצמו בחוץ הוא איוון ליוביצ'יץ'. הקרואטי, המדורג 12 בטורניר, נוצח על ידי חואן איגנסיו צ'לה. הארגנטינאי, המדורג 20 בטורניר, ניצח 4:6, 7:6, 6:2, 3:6, 3:6 במשחק מתיש שנמשך גם כן כארבע שעות, ובשמינית הגמר הוא ישחק מול המנצח בין רובי ג'ינפרי לסטניסלס וואוורינקה.

בהמשך ייפגשו נובאק דיוקוביץ', הלהיט הסרבי, מול חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי. המנצח ביניהם יפגוש את חואן מונאקו הארגנטינאי (23 בעולם), שגבר על בן ארצו אגוסטין קאלרי 6:7, 2:6, 4:6.

נשים: סרינה מחכה להנין

סרינה ווילאימס הייתה לאישה הראשונה שמבטיחה את עלייתה לרבע הגמר, לאחר שגברה 3:6, 4:6 על מריון ברטולי הצרפתייה. וויליאמס, המדורגת 8 בטורניר, מחכה למנצחת בין ז'וסטין הנין לדינארה סאפינה, במשחק שייערך מאוחר יותר הלילה.

וויליאמס הכתה עשרה אסים מול הפינאליסטית בווימבלדון, שמתקשה לשחזר את השבוע הקסום בלונדון מלפני חודשיים. סרינה, לעומת זאת, נראית בכושר מצוין. "ללא ספק אני משתפרת פה ממשחק למשחק", אמרה סרינה, שזכתה בטורניר ב-1999 ו-2002, "אני מתרגשת מהאפשרות שאשחק שוב מול הנין".

אנה איבנוביץ', יקירת דסק הטניס של וואלה! ספורט, הודחה על ידי ונוס וויליאמס, שהפכה לאחות השנייה במשפחה שמעפילה היום לרבע הגמר. אחרי מערכה אחת שקולה בה ניצחה וויליאמס 4:6, אנה נשברה והמערכה הבאה הייתה כולה של האמריקאית, שניצחה 2:6 והשלימה עליית שלב בתוך 80 דקות. וויליאמס הגדולה תפגוש ברבע את ילנה יאנקוביץ', שניצחה הלילה את סיביל באמר 4:6, 6:4, 1:6.

עדכון ראשון: 21:21, 02/09/07
עדכון אחרון: 07:00, 03/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully