וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה הבוררות של בואטנג

אורי שלו

3.9.2007 / 9:00

הסוכן דניס ליכטר, שעיקל את משכורתו של הגנאי, הצליח להשיג עיכוב של 45 ימים עד לדיון באופ"א. קובי מויאל עשוי לעבור בהשאלה

הבוקר החלה הבוררות בין דרק בואטנג לבין סוכנו דניס ליכטר. כזכור הסוכן שהביא את בואטנג לבית"ר דורש כ-700 אלף יורו על חלקו בעסקה. בואטנג טען כי כבר שילם לסוכן. ליכטר הטיל עיקול על משכרותו של בואטנג, ובחצי שנה האחרונה לא קיבל השחקן שכר. הבוקר נפתחה הבוררות בעניין בהתאחדות לכדורגל. מאחר ומדובר בהעברה בינלאומית ,העדיף ליכטר כי הבוררות תיערך במשרדי אופ"א, והצליח להשיג דחייה של 45 יום בדיון.

בית"ר ירושלים עומדת לצידו של בואטנג ואף העמידה לרשות השחקן את עורכי הדין אלעד אייזנברג ורוני מוסינזון. בקבוצה מודעים לעובדה כי ייתכן שהמצב הנוכחי משפיע על מצב הרוח של השחקן , ואולי אף על יכולתו המקצועית. הדבר בלט במשחק גביע הטוטו בשבת נגד בני יהודה, ובואטנג הוחלף במחצית.

ניסיונות של בואטנג להגיע לפשרה עם ליכטר נדחו, וכעת על השחקן יהיה להמתין 45 יום לפחות. אם ליכטר לא יהיה מרוצה מהחלטת ההתאחדות, הוא ימתין להחלטת אופ"א שתינתן במקרה הצורך רק בדצמבר.

מויאל עשוי לעבור השבוע

פגרת הנבחרת תנוצל בבית"ר ירושלים בעיקר כדי לסגור את הסגל לעונה הנוכחית. השמות המועמדים לעבור הם צעירי הקבוצה, קובי מויאל, אלירן דנין וחן עזריאל, כשגם לגבי עמרי אפק צפויות עוד התפתחויות.

קובי מויאל, שזכה כבר ללבוש את חולצת ההרכב הראשון בימי לואיס פרננדס, ממעט לקבל דקות משחק ולא שותף אפילו כמחליף בגביע הטוטו מול בני יהודה. מויאל עשוי לעבור בקרוב להפועל כפר סבא או מכבי תל אביב. לאחר המשחק אמש שוחחו עם השחקן אלי ארזי ואיציק קורנפיין וניסו לעודדו. בהנהלה מפעילים לחץ על השחקן, לשקול העונה מעבר לקבוצה אחרת ולחזור לבית"ר מנוסה יותר.

אלירן דנין, שבשנה שעברה שיחק בהצלחה תחת שרביטו של אלי אוחנה בכפר סבא, שוקל גם הוא מעבר, אך עדיין מתלבט, משום שלדעתו יש בכוחו להלחם על המקום באגף שמאל. חן עזריאל קיבל הזדמנות בגביע הטוטו נגד בני יהודה ושיחק מצוין, ולגביו ההתלבטות בבית"ר גדולה. מצד אחד רוצים בבית"ר שעזריאל ישתפשף וישחק ומצד שני ייתכן שבינואר תאבד בית"ר את ברק יצחקי לחו"ל ואז עזריאל יזכה לדקות משחק רבות. בבית"ר מבהירים שלא קיימת הצעה קונקרטית למעבר של אף שחקן כרגע. ""אנחנו לא מתכוונים לשחרר אף שחקן ואין לנו הצעות על אף אחד. כל ההתעסקות בסיפור הזה מיותרת", הגיבו אנשי בית"ר לספקולציות.

היום (שני) תשוב הקבוצה להתאמן בסגל חסר מאד. אל שחקני נבחרת ישראל הנעדרים הצטרף כריסטיאן אלבארז, שזומן לנבחרת צ'ילה. ביום שלישי תשחק בית"ר במשחק אימון נגד היריבה העירונית הפועל. המשחק יהיה סגור לקהל.

עידן ורד, קשר הכח רמת גן בן ה-18 שאת כרטיסו רכשה השנה בית"ר ואמור היה לחזק את קבוצת הנוער, ייצא בשבוע הבא למבחנים בהרטה ברלין, לאחר שקיבל אתמול אישור מגיורא שפיגל.

עדכון ראשון: 21:18, 02/09/07
עדכון אחרון: 15:40, 03/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully