וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אולי אנחנו מתאימים רק לאירופה"

לי בוץ

2.9.2007 / 20:16

האדומים מתקשים להסביר את הבדלי היכולת בין גביע אופ"א למפעלים בארץ. לוזון ואבוקסיס ימריאו לשבדיה כדי לעקוב אחרי סולנה

"אולי אנחנו לא מתאימים לליגה הישראלית, אלא רק לאירופה", אמר הערב (ראשון) בציניות אחד משחקני הפועל ת"א לוואלה! ספורט בעקבות התבוסה 4:1 אמש להפועל כפ"ס בגביע הטוטו.

בקבוצה לא מצליחים להסביר את ההבדלים ביכולת ובתוצאות של הקבוצה במסגרת גביע אופ"א למשחקים בליגה הישראלית ובגביע הטוטו, כשהאדומים טרם רשמו נצחון על קבוצה ישראלית העונה (המאזן של הקבוצה עומד על שלושה הפסדים בגביע הטוטו לבני יהודה, בית"ר ירושלים והפועל כפ"ס, ובליגה - תיקו מול מכבי נתניה והפסד נוסף לבית"ר).

"הפגרה ללא ספק באה לנו בזמן טוב", המשיך אותו שחקן והוסיף: "זה ייתן לנו זמן לקחת את עצמנו בידיים ולהתחיל להבין שהליגה זו המטרה שלנו ורק דרך הליגה נוכל להגיע לאירופה גם בעונה הבאה".

בתוך כך, הערב ימריאו המאמן גיא לוזון והסקאוט יוסי אבוקסיס לשבדיה, שם יעקבו אחר היריבה של האדומים בגביע אופ"א - א.י.ק סולנה. מי שיעביר את האימונים עד לחזרתם יהיה מאמן הכושר, רון ציבלין.

הבלם טל חן, שנפצע אתמול במהלך המשחק מול כפ"ס, עשוי להיעדר כשלושה שבועות וזאת מחשש לקרע בשריר התאומים. חן יעבור בדיקות נוספות במהלך השבוע ובכל מקרה יזכה למנוחה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully