וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "ליוון כמעט אין חולשות"

שגיא ניר

2.9.2007 / 19:00

השחקן ונבחרת ישראל מתכוננים למשחק הפתיחה באליפות אירופה מול האלופה (שני, 21:30, ישיר בערוץ 5): "מקווה שנגיע בשיאנו"

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (ראשון) באולם בגראנדה אימון לקראת משחק הפתיחה באליפות אירופה, מחר (21:30, שידור בערוץ 5) מול אלופת אירופה, יוון. הנבחרת, שתערוך מחר את האימון המסכם כמה שעות לפני המשחק, עומלת בשעות האחרונות על למידת היריבה. ויש לא מעט מה ללמוד.

מעבר לערימת הכוכבים והעומק המדהים שיש למאמן פנאיוטיס ינאקיס בכל עמדה, יוון מציגה בעיקר משחק קבוצתי כמעט מושלם, שהביא בקיץ שעבר להצגה הגדולה מול נבחרת ארצות הברית בדרך לגמר אליפות העולם. מצד שני, נבחרת כמעט זהה שיחקה לפני שנתיים באליפות אירופה מול ישראל, שלא היתה רחוקה מלהדיח אותה כבר ברבע הגמר, ולמנוע ממנה את הכתר.

ישראל חזרה אז מפיגור 15 נקודות עד מינוס שלוש בלבד, אך נוצחה 67:61. לאור יחסי הכוחות כיום, הגעה למשחק צמוד מול המכונה היוונית תהווה הישג, בדרך למשחקים ה"נוחים" יותר על הנייר מול סרביה ורוסיה. במשחק ההוא, נהנו היוונים ממשחק שיא של ניקוס זיזיס, שקלע 23 נקודות ומסר 6 אסיסטים, ושל הסנטר לזארוס פפאדופולוס שקלע 19 וקטף 10 ריבואנדים. מנגד, חולשה תהומית של תיאו פפאלוקאס, שסים עם נקודה בודדת ואף אסיסט ב-20 דקות, ומשחק פושר של דמטריוס דיאמנטידיס שאמנם קטף 8 ומסר 4 אבל קלע רק 2, איפשרו לישראל להתקרב. לא בטוח שהפעם זה יקרה שוב.

"אנחנו מודעים לאיכות היריבה וזה אתגר גדול לשחק מול קבוצה כמעט בלי חולשות, אחת הנבחרות הטובות בעולם", אמר עידו קוז'יקרו לוואלה! ספורט. "אני מקווה שנגיע בשיאנו. בסך הכל גם לפני שנתיים היה צמוד מול אותה נבחרת". באותו משחק שיחק קוז'יקרו 8 דקות בלבד, אלא שלאור היכולת הטובה שלו במשחקים האחרונים יצטרך מאמן הנבחרת להרחיב את מנת הדקות של הסנטר הפיסי. מנגד, ישראל תהיה חייבת משחק התקפי טוב של מאיר טפירו, יותם הלפרין וליאור אליהו. אז, ב-2005, היה יניב גרין הישראלי היחיד בספרות כפולות (11). ככה אי אפשר לנצח.

נבחרת ישראל הגיעה לגראנדה עם מצב רוח מרומם, ובעיקר כושר משחק – אלמנט עליו בונים בנבחרת כיתרון לעומת היריבות בבית, ששתיים מהן לא קיימו משחק רשמי שנה שלמה. האם כל זה יספיק? יוון תהיה הראשונה לתת תשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully