וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הגברת הזקנה דוהרת בקצב שלה

2.9.2007 / 18:01

יובנטוס לא הרשימה, אבל השיגה ניצחון חוץ דרמטי, 2:3 מול קליארי. רומא הפציצה שלישייה מול סיינה, נאפולי השחילה חמישייה לאודינזה

משחקי המחזור השני באיטליה איפשר לגדולות של הכדורגל האיטלקי להפגין שוב את כוחן ולהתייצב בצמרת. יובה הפגינה ווינריות עם ניצחון 2:3 קשה ודרמטי בקליארי, אינטר ניצחה כבר אתמול את אמפולי, רומא הביסה 0:3 את סיינה, ואפילו האימפריה לשעבר נאפולי התאושש עם 0:5 מדהים על אודינזה. מילאן תקווה להמשיך את המגמה, כשתשחק מחר מול פיורנטינה.

קליארי - יובנטוס 3:2

זה הלך קשה, אבל אם המשחק הזה מהווה מדד למטרות של יובנטוס העונה, נראה שהיא יכולה ללכת עד הסוף. כהרגלה, גם הפעם הגברת הזקנה הייתה מעורבת במשחק סוער, עם חמישה שערים, פנדלים מפוקפקים, שני כרטיסים אדומים ושער דרמטי בדקה ה-90, אבל למרות היכולת הלא מרשימה לפרקים, היא יוצאת עם שלוש הנקודות ואחרי שני מחזורים היא עדיין מושלמת. אימפריה.

דויד טרזגה כבש ראשון ליובה (54), אבל פסקוואלה פוגיה השווה בפנדל (56). בהמשך נקבע פנדל לזכות קליארי, שבוטל, ואז דל פיירו בהקפצה אלגנטית קבע 1:2. פוגיה השווה ל-2:2 בפנדל נוסף (79), דקה לאחר מכן ג'ונתן זאבינה הורחק והשאיר את יובה בעשרה שחקנים, דל גרוסו מקליארי הורחק בדקה ה-83, ובדקה ה-90 המגן הצעיר והמבטיח גיורגיו קיאליני כבש את שער הניצחון בנגיחה. דרמה בשיאה, יובנטוס בשיאה. כמה טוב שחזרת לסרייה A.

רומא - סיינה 0:3

לפני פתיחת המשחק פרנצ'סקו טוטי קיבל את נעל הזהב על העונה החלומית מאשתקד, אבל בסיום המשחק גם רומא הוכיחה על כוונות האליפות שלה. אלברטו אקווילני (17) כבש ראשון, הרכש מבארסה לודוויק ג'יולי הוסיף את השני (82), וכדי להפוך את זה למתוק במיוחד היה זה הקפטן טוטי שהוסיף את השלישי (89). רבותיי, רומא נראית חזקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אודינזה - נאפולי 5:0

אחרי ההפסד הביתי המאכזב במחזור הראשון, הפעם נאפולי לא איכזבה את אוהדיה והשיגה ניצחון חוץ מדהים באודינה. אודינזה, שבמחזור הקודם הדהימה עם תיקו דרמטי בסן סירו מול אינטר, התפרקה היום לחתיכות וחטפה חמישייה משפילה. מרסלו זאלייטה (16 ו-70), מאוריציו דומיצי (41), אזקייל לבאזי (65) ורוברטו קרלוס סוזה (81).

תוצאות נוספות

אטלאנטה - פארמה 0:2
שתי הקבוצות חיפשו ניצחון ראשון אחרי שסחטו תוצאות תיקו בשבוע שעבר, אבל הפעם הייתה זו אטאלנטה שהשיגה את הניצחון הקליל משערים של ריקרדו זמפאניה (21, פנדל) ומוריס קארוזיירי (66). קוסטיניה הפורטוגלי בלט בהופעת הבכורה שלו באטאלנטה.

ליבורנו - פאלרמו 4:2
פאלרמו הדהימה את ליבורנו עם רביעייה כבר במחצית הראשונה, ועל אף שבמחצית השנייה הורידה הילוך, סיימה עם ניצחון מרשים. ליאנדרו רינודו (9), פבריציו מיקולי (22 ו-37) וקרבאליו דה אוליברה אמאורי (41) כבשו כבר בפתיחה. אמאורי הברזילאי, אגב, כבש את שערו האקרובטי לראשונה מאז דצמבר 2006, אחרי תקופה ארוכה שבה נעדר מציעה. פאוסטו רוסיני (54) ואלסנדרו גראסוני (74) רק צימקו לקבוצתם, שירדה לקול שריקות הבוז של אוהדיה העצבנים. ליבורנו ספגה את התבוסה השנייה שלה העונה, אחרי החמישייה מיובה במחזור הראשון.

טורינו - רג'ינה 2:2
אלבארו רקובה כמעט שחגג ניצחון ראשון במדי קבוצתו החדשה, טורינו, אבל שער בדקה ה-90 של רג'ינה גנב להם את הניצחון. אלסנדרו רוסי (45) וניקולה ונטולה (58) כבשו למארחת, ניקולה אמורוסו (31) ופרנצ'סקו קוצה (90) השוו.


קטאניה - גנואה 0:0

בלילה הושלם המחזור עם ה-0:0 המשעמם בין סמפדוריה ללאציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully