וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרמיירליג: הנאחס של מוריניו

2.9.2007 / 19:51

אחרי 18 משחקים ללא הפסד, צ'לסי נוצחה 2:0 על ידי אסטון וילה במגרש שלא ניצחה בו מאז 99. ארסנל שוב פורחת, סיטי נרגעת

שלושה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור החמישי באנגליה, שאמור לעשות קצת סדר בפרמיירליג. מחזיקת הגביע צ'לסי ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה זה 18 משחקים, כשנוצחה 2:0 בווילה פארק על ידי אסטון וילה. ארסנל ניצחה 1:3 את פורטסמות, והוכיחה שבאיצטדיון האמירויות מצליחים להתאושש מעזיבתו של הנרי. מנצ'סטר סיטי הפסידה שוב, הפעם 1:0 בבלקבורן, ואריקסון גילה על בשרו שלא כל כך פשוט להצליח באנגליה, גם עם הרבה כסף.

ארסנל - פורטסמות' 1:3

ארסנל המשיכה היום (ראשון) את פתיחת העונה המוצלחת שלה, כשגברה 1:3 על פורטסמות' במסגרת המחזור החמישי בפרמיירליג. התותחנים, שחששו מעונה מקרטעת אחרי עזיבתו של תיירי הנרי ולאחר הקיץ הסןער בהנהלה, פתחו את העונה עם שלושה ניצחונות ותיקו, ונראה שארסן ונגר שוב מצליח לשלוף שפנים מהכובע.

כבד בדקה השביעית אדביור העלה את ארסנל ליתרון בבעיטת עונשין מ-11 מטר, אחרי שדייויד ג'יימס הכשיל את ואן פרסי. פברגאס הכפיל את התוצאה בדקה ה-35 אחרי שדחק מקרוב אחרי ערבובייה ברחבה, ותוצאס רוזיצקי בבעיטה חדה מתוך הרחבה קבע 0:3 בדקה ה-59, אחרי שהבלם פליפ סנדרוס הורחק (50). נוואנקו קאנו צימק בדקה ה-60 בעקב וירטואוזי, אבל נראה שהשנה פומפי תתקשה לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה.

השוער אלמוניה, אגב, שהחליף את להמן הפצוע, הציל בכמה זינוקים מרהיבים שערים בטוחים ויצר כאב ראש עבור ונגר. ארסנל, לפחות באופן זמני, עלתה למקום השני עם 10 נקודות מארבעה משחקים.

בלקבורן - מנצ'סטר סיטי 0:1

הקבוצה של סוון גוראן אריקסון איבדה עוד טיפה גובה, ואחרי פתיחת עונה יוצאת מן הכלל עם שלושה ניצחונות, נחלה את הפסדה השני ברציפות. בני מקארתי, שמאוד רצה לעבור לצ'לסי בקיץ ושמאז הגיע לפרמיירליג פשוט לא מפסיק לספק את הסחורה, עשה זאת שוב, הפעם בדקה השביעית. טוגאי הוותיק הורחק ממדי רוברס בדקה ה-56, אבל כעבור תשע דקות הורחק גם ריצ'רד דאן והמשחק הסתיים בעשרה שחקנים מול עשרה. האם זו נפילה רגעית, או שסיטי חוזרת למימדיה הטבעיים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אסטון וילה - צ'לסי 0:2

בצ'לסי אולי חיככו ידיים בהנאה למראה פתיחת העונה הצולעת של האלופה מנצ'סטר יונייטד, אבל ההפסד של הכחולים היום לאסטון וילה מראה שלמוריניו אין יותר על מה לשמוח. על אף שהיונייטד השיגו רק 2 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, הם רחוקים כרגע רק 2 נקודות ממחזיקת הגביע. על פי המחזורים הראשונים, הפייבוריטית נראית בכלל ליברפול. אבל רגע, מה עם אסטון וילה?

אחרי עונת הסתגלות, נראה שמרטין אוניל מתחיל לבנות משהו יפה בווילה פארק. גם לאסטון וילה יש חשבון בנק מנופח, עם הרבה ירוקים מאמריקה, והיום זה השתלם. את השער הראשון כבש זד נייט, שחתם בקבוצה רק לפני שלושה ימים לאחר שהגיע מפולהאם תמורת 3.5 מיליון ליש"ט. גבריאל אגבונלהור נעץ את השני בדקה ה-87. צ'לסי, שלא ניצחה בווילה פארק מאז 1999, ספגה את הפסדה הראשון בליגה זה 18 מחזורים.

אגב, הבלם זד נייט נעצר רק לפני כמה ימים אחרי פשיטה של המשטרה על בית אמו, באשמת החזקה וסחר בהרואין. נייט שוחרר, אך אחיו הצעיר עדיין עצור.

טל בן חיים ישב על הספסל, ולא שותף במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully