וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתכוונת להחתים מאמן ביומיים הקרובים

לי בוץ

2.9.2007 / 15:52

הצהובים ימתינו יממה לגיא לוי ובמידה ולא יענו, יעברו לאופציות חלופיות, כאשר ניר לוין הוא מועמד רציני נוסף. האוהדים מחזקים את נמני

למרות הניצחון על מכבי פתח תקוה אמש בגביע הטוטו תחת הדרכתו של ויקי פרץ, במכבי תל אביב להוטים להחתים מאמן כבר ביומיים הקרובים, וזאת במטרה שהמאמן החדש יוכל ללמוד את הקבוצה בפגרה ולצאת לדרך חדשה עם החזרה לליגה.

הצהובים מתכוונים להמתין לגיא לוי עוד 24 שעות, כשבמידה והאחרון לא יתפטר יפנו לאופציות חלופיות, כשבמקרה כזה המועמד המוביל למשרת המאמן יחזור להיות ניר לוין. כמו כן, גם פרדי דוד ומוטי איווניר ילקחו בחשבון במידה ולוי יישאר בסופו של דבר בנבחרת הצעירה.

כידוע, לוי כבר סיכם את תנאיו לשנתיים בקרית שלום, אולם הוא מחכה לשחרור מההתאחדות לכדורגל, למרות שיו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, כבר הבהיר יותר מפעם אחת כי אין בכוונתו לשחרר את המאמן מחוזהו וכי אם ברצונו לעזוב למכבי ת"א הוא ייאלץ להתפטר. בעבר ציין לוזון כי מקרה כזה יגרור אחריו תביעה, אך כעת החליט לבוא לקראת לוי וציין כי הוא לא יתבע אותו במידה ויגיש את התפטרותו. בימים האחרונים נמנע לוזון מלקיים פגישה עם לוי בטענה שאין להם על מה לדבר יותר, אולם לוי מתעקש ופגישה כזו עשויה להתקיים ביממה הקרובה.

בינתיים, מכבי תל אביב מתקשה להתחזק גם בשחקנים, וכרגע לא נראה כי לקבוצה יש כסף להחתים שני זרים שהצוות המקצועי וההנהלה רוצים להביא. פייר דוקרוק, הבלם הצרפתי שנבחן במועדון בימים האחרונים, חתם אתמול בשטרסבורג הצרפתית, כשגם הנבחן השני, ג'ונתן חונקאל, ירד בינתיים מהפרק ומנהל מו"מ מול קבוצות נוספות מאירופה. שני נבחנים נוספים אמורים לנחות בקרית שלום במהלך השבוע, אולם כרגע עדיין לא ברור מהיכן יהיה לקבוצה כסף להחתימם במידת הצורך, כשגיוס הכסף מוטל על לוני הרציקוביץ' ורוני מאנה.

האוהדים הצהובים מתחילים לאבד סבלנות מהדרך בה מתנהלת הקבוצה, ולא מסתירים את זעמם מרוני מאנה ולוני הרציקוביץ'. "לא ייתכן שהם יפילו את כל האחריות על אבי נמני", אמר היום אחד האוהדים לוואלה! ספורט. "לא ממנים ג'נרל מנג'ר סתם כשאין לו כסף לנהל שום דבר". האוהדים הבהירו כי הם מחזקים את ידו של נמני ומפנים אצבע מאשימה כלפי הרציקוביץ': "כנראה שלוני התגעגע לתקופות אחרות, שיכולות לחזור על עצמן מהר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully