וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג הבין שלא הכל פוליטיקה

לי בוץ

3.9.2007 / 7:30

זנדברג לא מאמין ששיקולים זרים הדיחו אותו מהנבחרת והחזירו אותו לסגל: "אני צריך להוכיח את מקומי". חשש לגבי כושרו של קולאוטי

נבחרת ישראל התכנסה אמש (ראשון) לראשונה לקראת המשחק מול אנגליה בוומבלי ביום שבת הקרוב, ופתחה את ההכנות למשחק עם יום טיפולים, שהתקיים באצטדיון הלאומי בר"ג. היום יערכו חניכיו של דרור קשטן אימון ראשון לקראת המשחק, כשביום שלישי ימריאו לאנגליה. אמש, כאמור, ערכו מרבית השחקנים טיפולים בלבד, בעוד שאלה שלא שיחקו אתמול במדי קבוצותיהם בגביע הטוטו ערכו אימוני ריצה קלים.

"מצפה לנו משחק רשמי גדול", אמר הבוקר המוזמן החדש – ישן לסגל של קשטן, מיכאל זנדברג. "כמובן שתיקו יספק אותנו כי אנגליה נבחרת מצויינת. תוצאה טובה תהיה לא להפסיד שם". על רשימת הפצועים הארוכה של האנגלים, אמר הקשר הירושלמי: "לכל שחקן שם יש מחליף ברמה. אם לא דייויד בקהאם אז ישחק מישהו אחר, תמיד יהיו להם 11 שחקנים טובים. אף פעם זה לא טוב בשבילנו אם איזה שחקן חסר. נתמודד מול מי שיהיה נגדנו".

על זימונו המחודש לנבחרת, אמר זנדברג: "אמרתי מהתחלה שתמיד אתמודד עם כל מצב ואעבוד קשה כדי שיזמנו אותי. בדיוק כמו שהמאמן החליט בזמנו לא להזמין אותי, הוא החליט עכשיו שכן. לא הופתעתי וקיבלתי את המצב כמו שהוא, גם כשהוזמנתי וגם כשלא. אני צריך להוכיח שהמקום שלי בסגל. אין לי שום נגיעה בשיקולים, אני מרגיש בסדר מתחילת העונה. אני לא בכושר שיא, כמו בכל תחילת עונה, ואני לא שונה מאף אחד אחר. היו לי קצת כאבים ופציעות קלות, אבל בסך הכל אני בסדר".

כל הליגיונרים של הנבחרת - יוסי בניון, טל בן חיים, דודו אוואט, רוברטו קולאוטי, פיני בלילי ואליניב ברדה - יצטרפו אליה רק באנגליה.

סגל הנבחרת:

שוערים: דודו אוואט (לה קורוניה), ניר דווידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר(מכבי נתניה).

הגנה: טל בן חיים (צ'לסי), אריק בנאדו (בית"ר ירושלים), שמעון גרשון (בית"ר ירושלים), יואב זיו (בית"ר ירושלים), יובל שפונגין (מכבי תל אביב), קלמי סבן (מכבי נתניה), אבי סטרול (מכבי נתניה), יגאל אנטבי (הפועל ת"א).

קשרים: יוסי בניון (ליברפול), וואליד באדיר (הפועל תל אביב), גל אלברמן (בית"ר ירושלים), עידן טל (בית"ר ירושלים), מיכאל זנדברג (בית"ר ירושלים).

חלוצים: טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), עומר גולן (מכבי פתח תקוה), רוברטו קולאוטי (בורוסיה מנשנגלדבאך), ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), פיני בלילי (סיבספור), יניב קטן (מכבי חיפה), אליניב ברדה (גנק).

כאב הראש של קשטן (משה בוקר, הארץ)

המאמן ועוזרו משה סיני, אמנם זימנו 23 שחקנים, אך הם מוטרדים ממספר בעיות בסגל. העדרותו של טל בן-חיים ממשחקה של צ'לסי אתמול, העובדה שהחלוץ המוביל, רוברטו קולואטי, שיחק 12 דקות בלבד בשבועיים וחצי האחרונים וסובל ממתיחה קלה בשריר, כמו גם העובדה שאריק בנאדו לא בכושר מלא. היכולת החלשה של יובל שפונגין, המגן הימני, גרמה לקשטן לזמן את קלמי סבן.

בנבחרת הביעו תמיהה על כך שסלים טועמה, שדווקא משחק בקבוצתו הבלגית, לא זומן לסגל, בעוד יניב קטן, שמצוי ביכולת חלשה והבריז לקשטן מספר פעמים בקמפיין האחרון, זומן במקומו.

עדכון ראשון: 15:28, 02/09/07
עדכון אחרון: 07:30, 03/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully