וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטים באדום: שלוש שנות מאסר לאלי כהן ובריק

2.9.2007 / 13:36

על כדורגלן העבר והשופט לשעבר נגזר עונש כבד על חלקם בפרשת "שופטים באדום". רק שישה חודשי עבודות שירות לחיים מירובסקי

שלוש שנות מאסר בפועל. זהו גזר הדין של שחקן הכדורגל לשעבר, אלי כהן, והשופט תחסין בריק, שנמצאו אשמים בהטיית משחקים בפרשת "שופטים באדום". כך דווח היום (ראשון) בגלי צה"ל. על אבי חודדה, שהורשע במתן שוחד לשופטים, נגזרו 27 חודשי מאסר, והקוון לשעבר חיים מירובסקי קיבל עונש קל יחסית של שישה חודשי עבודות שירות, בשל הסעיף הקל שבו הואשם - סיוע למתן שוחד.

כל המואשמים נדרשו לשלם קנס בסך 5,000 שקלים. בשנה שעברה גזר בית המשפט שלוש שנות מאסר גם על השופט יוחנן צ'יבוטרו, הנאשם המרכזי בפרשה שנחשפה ב-2001 על ידי העיתונאי ניב רסקין.

בפסק דינו קבע השופט, דן מור: "על חומרת העבירות אין צורך להרבות במילים... "הדרך שבה על בית המשפט לנסות ולהלחם בתופעה של שוחד במשחקים ולהטייתם בתמורה לבצע כסף הינה בענישה כבדה, דהיינו – גזירת דין האשמים במאסר ארוך מאחורי סורג ובריח. ידע הציבור שבתי המשפט רואים עין בעין עימו את חשיבות ההגינות בספורט התחרותי וידע כל מי הממלא את תפקיד השופט הספורטיבי כי לסטייתו מהישר, מחיר כואב וקשה, ואולי יהיה בכך כדי להרתיעם בעתיד, והרי הפיתוי לבצע הכסף עימנו תמיד ואף תופעת ההימורים החוקיים והבלתי חוקיים, לא תיעלם מהארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully