וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מתחילה לחקור את מותו של נסופוואה

2.9.2007 / 14:41

הסברה מנתיחת הגופה היא ששחקן הפועל באר שבע סבל ממום מולד בליבו, במרחב הנגב מדגישים: "אלה ממצאים ראשוניים, נמשיך לחקור"

ההתאחדות לכדורגל תערוך היום (ראשון) בדיקה ראשונית באשר לנסיבות מותו של צ'סאווה נסופוואה, שחקן הפועל באר שבע, שהתמוטט ביום חמישי על המגרש במשחק אימון. יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, הבטיח לחקור את המקרה, והיום יצא לדרך תהליך הבדיקה הרשמי.

הדו"ח הסופי של המשטרה על נתיחת גופתו של נסופוואה טרם התקבל. הסברה כרגע היא שלשחקן היה מום בליבו, אולם במשטרה סירבו לאשר באופן סופי את הממצאים. דוברת מרחב הנגב, פקד ליאת נידם, מסרה: "מדובר בבדיקה ראשונית, אנו רק יכולים להגיד שכפי הנראה השחקן לקה בליבו, אולם מעבר לכך אין לנו שום תגובה אחרת בנושא. לאחר שיהיו לנו יותר מסקנות לאחר עוד מספר בדיקות, נודיע מה בדיוק היתה סיבת מותו של השחקן".

בבאר שבע ערכו בדיקה קרדיולוגית לשחקן לפני שחתם בקבוצה, וטוענים שאם אכן היה מום בליבו, מדובר במשהו שנעלם מעיני הקרדיולוג בבדיקה. גורם בקבוצה אמר היום: "לשחקן עבר בנבחרת זמביה, הוא גם שיחק בחמש קבוצות שונות בקריירה. נצטרך ללמוד את תוצאות הבדיקה ורק אז נדע כיצד להתייחס אליה".

עוד הביעו בקבוצה חוסר שביעות רצון מהעיסוק במותו של השחקן ובחילופי ההאשמות לפני שהתבררו כל מסקנות האירוע: "מוזר שלפני שהמשפחה יודעת, יש כבר דיווחים וידיעות שונות על הדו"ח". גופתו של נסופוואה תוטס ביום שני לזמביה.

עדכון ראשון: 2.9.07, 12:36
עדכון אחרון: 2.9.07, 14:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully