וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לא מתלהב מכריסטיאן מוסקאלו

2.9.2007 / 11:28

מאמן חיפה לא מתכוון להמליץ בשלב זה על החתמתו. סוכנו של סורמה טרם הגיע להסדר עם הקבוצה. מסיללה עשוי להחליף את גפני הפצוע

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לא מתכוון להחתים בשלב זה את הקשר הרומני הצעיר, כריסטיאן מוסקאלו. מוסקאלו מציג באימונים יכולת סבירה, אבל מבחינת הצוות המקצועי, לפחות בשלב זה, לא מדובר בשחקן שיוכל לשדרג את הקבוצה. איש הקשר של מוסקאלו בישראל הוא המאמן הלאומי לשעבר והפרשן שלמה שרף.

סוכנו של לוקאש סורמה, ראדוסלאב מיכאלסקי, עדיין לא הגיע לפשרה עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לפיצוי שיקבל בתמורה לעזיבתו. בחיפה טוענים כי הם קיבלו הבטחה מהסוכן לפיה יוכלו לשחרר אותו תמורת פיצוי מזערי. לאור ההבטחה, יעקב שחר לא מתכוון לשלם את מלוא שכרו. הבעיה היא שבקבוצה ירשמו את המגן~קשר פיטר מסיללה כזר חמישי, ולכן סורמה יישב ביציע. כזכור, בשבועות האחרונים הודיעו ראשי הקבוצה שאם לא יסכים לפשרה, הוא יוקפא. בכל מקרה, מאחר ושוק ההעברות באירופה נסגר, סורמה יוכל לעבור אך ורק לקבוצה בארץ, כאשר המועמדת נכון להיום היא הפועל באר שבע.

למרות ההצהרות בכלי התקשורת, הנשיא יעקב שחר עדיין לא ויתר על החתמת חלוץ זר. הנשיא לא הודיע כלל על החלטתו, ובקבוצה מאמינים ששחר יחתים חלוץ ברמה גבוהה שיעזור לקבוצה להתמודד על תואר האליפות.

רוני גפני נפצע במשחק אתמול ויתכן שייעדר מספר שבועות. אם גפני לא יהיה כשיר למשחק הליגה הבא, נגד מכבי פתח תקוה, מסיללה צפוי להחליפו בעמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully