וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו היטר לקליי בוכהולץ

2.9.2007 / 17:29

בהופעתו השניה בלבד במייג'ורס לא הרשה המגיש של הרד סוקס אף חבטה בניצחון 0:10 על בולטימור. סיאטל מאבדת את זה לגמרי

היסטוריה ב-MLB: קליי בוכהולץ, המגיש של בוסטון רד סוקס שעלה לפני שבועיים בלבד למייג'ור ליג, רשם נו היטר בניצחון הקבוצה 0:10 על בולטימור. זהו הנו היטר השלישי העונה, אחרי מארק בהרלי משיקגו וייט סוקס ב-18 באפריל וג'סטין ורלאנדר מדטרויט טייגרס ב-12 ביוני.

בוכהולץ הוא הרוקי ה-17 בהיסטוריה של הליגה שרושם נו היטר (האחרון - אניבל סאנצ'ז מפלורידה בעונה שעברה) והשלישי מאז 1900 שעושה זאת בפתיחה הראשונה או השניה שלו. זה קרה יממה אחת בלבד לאחר שסקוט בייקר ממינסוטה טווינס איבד משחק מושלם ונו היטר באינינג התשיעי. המגיש הקודם של בוסטון שרשם נו היטר היה דרק לואו, שעשה זאת ב-2002 בניצחון על טמפה ביי - גם הוא 0:10. השנה היה קורט שילינג קרוב לעשות זאת באוקלנד וספג חבטה רק באאוט האחרון.

"עכשיו הוא בוודאי לא יחזור לטריפל איי", אמר המנג'ר, טרי פרנקונה. "כשזה נגמר ראיתי את דייויד אורטיז בא לקפוץ עליי. זה לא מישהו שאתה רוצה שיקפוץ עליך, נבהלתי", התבדח בוכהולץ בסיום. "זהו רגע עצום בחיי". במשחק עצמו חבט קווין יוקיליס להומראן על רוקי שרי. גארט אולסון היה המגיש המפסיד.

מהלך האירועים:

חובט 1: בריאן רוברטס - פסילה לשדה השמאלי
חובט 2: קורי פטרסון - פסילה לבסיס השלישי
חובט 3: ניק מרקאקיס - נפגע מכדור, הולך לבסיס הראשון
חובט 4: מיגל טחאדה - פסילה לבסיס השני

חובט 5: קווין מילאר - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
חובט 6: אוברי האף - פסילה לשדה השמאלי
חובט 7: סקוט מור - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט

חובט 8: ג'יי אר האוס - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
חובט 9: ג'יי פייטון - פסילה לשדה המרכזי
חובט 10: בריאן רוברטס - פסילה בניסיון באנט

חובט 11: קורי פטרסון - פסילה לבסיס הראשון
חובט 12: ניק מרקאקיס - פסילה למרכז
חובט 13: מיגל טחאדה - פסילה למרכז

חובט 14: קווין מילאר - הולכה
חובט 15: אוברי האף - הולכה
חובט 16: סקוט מור - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
חובט 17: ג'יי אר האוס - פסילה לבסיס הראשון
חובט 18: ג'יי פייטון - פסילה לימין

חובט 19: בריאן רוברטס - הולכה
חובט 20: רוברטס נפסל על שקית הבסיס הראשון, קורי פטרסון - פסילה למרכז
חובט 21: ניק מרקאקיס - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט

חובט 22: מיגל טחאדה - פסילה לבסיס השני
חובט 23: קווין מילאר - סטרייקאאוט בליווי מבט
חובט 24: אוברי האף - פסילה לבסיס הראשון

חובט 25: סקוט מור - פסילה למרכז
חובט 26: ג'יי אר האוס - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
חובט 27: ג'יי פייטון - פסילה לפיצ'ר

חובט 28: בריאן רוברטס - סטרייקאאוט בסיבוב מחבט
חובט 29: קורי פטרסון - פסילה למרכז
חובט 30: ניק מרקאקיס - סטרייקאאוט בליווי מבט

AL: המארינרס ממשיכים להתרסק

טורונטו - סיאטל 1:2

זהו ההפסד השמיני הרצוף של המארינרס, ולמרות שהם רחוקים שני משחקים בלבד מהיאנקיז בקרב על הויילד קארד, נראה שהסיפור מבחינתם די גמור. מייל אנונימי (מהאוהד היחיד של סיאטל בארץ) קרא לי לומר שהם בכושר, שכן בכל פעם שאני כותב את זה, הם מתחילים לנצח. אז הנה - סיאטל בכושר, ובמיוחד מיגל באטיסטה, ששבעה ושבעה נגד קבוצתו לשעבר לא עזרו לו. טרוי גלאוס חבט באינינג השמיני לסינגל נגד שון גרין, והעניק לדסטין מקגאוון (שמונה אינינגים, שלושה טיגונים) המצוין את הניצחון. גרג זון עם הומר, ג'רמי אקארדו עם השמירה.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 6:9

זה היה אמנם הלילה של קליי בוכהולץ, אבל לא רק הוא התבלט בין המגישים הצעירים. גם איאן קנדי היה מצוין, כשהחליף ברוטציה את מייק מוסינה הותיק בניו יורק וגמל לג'ו טורה עם שבעה אינינגים מעולים ושישה חשמולים. הבולפן כמעט החריב את היתרון הגדול, מריאנו ריברה סגר את הדלת. בי ג'יי אפטון עם הומר לדוויל רייז, אדווין ג'קסון נוצח ואלכס רודריגז חבט להומר מספר 45 העונה. אלא שהסיפור עם א-רוד הוא שמחבטו הוחרם יחד עם המחבט של אקינורי איוואמורה האורח, לבדיקת תקינות. לא נרשמו ממצאים חריגים.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 7:6

ועל מי דיברנו רק לפני יומיים כמועמד לסיי יאנג? כמובן, על קלווים אסקובר. פתחנו לאדון מונצואלה כזאת עין, שבמשחק הזה הוא התכופף היטב והגיש עצמו אל הנאחס, עם 2.2 אינינגים בלבד והפסד. מי שניצח היה אדיסון וולקז שהוביל את הריינג'רס ליתרון מבטיח 3:7. גם קאמבק מאוחר של המלאכים (שלוש ריצות באינינג התשיעי) לא מילט אותם מהפסד. סי ג'יי ווילסון שמר, הומר וארבעה ריביז לגארט אנדרסון באנהיים, הומר גם למרלון בירד מטקסס.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 0:7

האינדיאנס שועטים קדימה, ונמצאים בכושר הנכון בזמן הנכון. םול בירד גמא את כל המרחק, עם תשעה אינינגים ושלושה חשמולים, פרנקלין גוטיירז וקלי שופאק סיפקו כוח עם הומרים. חאווייר ואסקז ספג את ההפסד, והאינדיאנס רחוקים 5.5 משחקים מהשניה, דטרויט.


אוקלנד - דטרויט 6:1

הטייגרס, מצידם, לא פישלו לשם שינוי, ועם הופעה טובה של ג'סטין ורלאנדר (6.2 אינינגים ועשרה חשמולים) התגברו על דני הארן הדועך. הארן, מועמד ודאי לסיי יאנג בתחילת העונה, ספג חמש ריצות, בהן הומר של קרטיס גרנדרסון. הומר גם למייק פיאצה מאוקלנד.


במשחק נוסף: מינסוטה - קנזס סיטי 4:6

אטלנטה מחוץ למשחק

אטלנטה - ניו יורק מטס 5:1

בפיגור של 6.5 משחקים מהמטס ועם יכולת גרועה מאוד, הברייבס נראים כמי שאיבדו עניין במרוץ לפלייאוף. מייק פלפרי, במשחקו הטוב ביותר העונה, הגיש שישה אינינגים, טיגן שבעה חובטים ונעזר בהומרים של קרלוס דלגדו, קרלוס בלטראן ולסטינגס מילדג'. פדרו פליסיאנו עם השמירה, צ'אק ג'יימס עם ההפסד.


אריזונה - קולורדו 7:13

איט ווזנט פריטי, בא א ווין איז א ווין. טוני קלארק חבט להומר והכניס שיא קריירה של חמישה חובטים הביתה, כשהדי-באקס נתקלו במהמורות למרות יתרון של 0:8 באינינג השני. הרוקיז חזרו עם חמש ריצות, רק כדי לחטוף עוד ארבע על הראש בשלישי. הומר לסטיבן דרו מאריזונה, ניצחון לאדגר גונזאלס והפסד לאלמר דסנס.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 0:7

גם הדודג'רס מקפלים את הציוד, אחרי שג'ייק פיבי עשה צעד ענק לכיוון הסיי יאנג המיוחל. פיבי תיקתק תשעה חובטים בשבעה אינינגים, ועם מאזן 5:16 ו-ERA נמוך בצורה מפחידה, 2.10, הוא המועמד המוביל לתואר כרגע. מייק קמרון ואדריאן גונזאלס חבטו להומרים על דרק לואו החלש.


סט. לואיס - סינסינטי 3:11

הקרדינלס התקשו עד לאינינג החמישי, בו רשמו ארבע ריצות. אחר כך הם הוסיפו עוד חמש, וחזרו למאזן חצוי בפעם השניה מאז ה-16 באפריל (ובפעם השניה השבוע...). ריק אנקייל המצוין עם עוד יום משובח של שלוש חבטות ושלושה ריביז, ידאייר מולינה עם הומר ואדם ויינרייט עם הניצחון. פיל דומאטריי עם ההפסד.


פלורידה - פילדלפיה 6:12

רצף הנצחונות של הפיליז הסתיים במיאמי, כשג'יי די דרבין לא מספיק להשלים אפילו שליש אינינג, יוצא עם שבע ריצות חובה ויודע שאחרי שישה W רצופים של קבוצתו, ההפסד יגיע. ביונג היונג קים רשם את הניצחון, קודי רוס חבט להומר והנלי רמירז ומייק ג'ייקובס רשמו שלוש חבטות כל אחד. ג'ימי רולינס וארון רוואנד עם הומרים לפיליז.


מילווקי - פיטסבורג 3:12

הברוורס התארגנו על התקפה עם הומר ושלושה ריביז של קווין מנץ' ושתי חבטות וארבעה ריביז של ביל הול. גם קורי הארט חבט להומר, דייב בוש רשם את הניצחון. שיין יומן עם ההפסד.


שיקגו קאבס - יוסטון 3:4

הקאביז לא פחדו מהנצחונות של הקרדינלס והברוורס, ועם הומר של אראמיס רמירז ועוד אחד של דרק לי שמרו על פער של משחק וחצי מהברוורס. 6.2 אינינגים בהופעה טובה לג'ייסון מארקי, שמירה לריאן דמפסטר. טרוי פאטון עם ההפסד, קרלוס לי ולוק סקוט חבטו להומרים ביוסטון.


במשחק נוסף: וושינגטון - סן פרנסיסקו 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully