וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקי בסגל של מקלארן לישראל

2.9.2007 / 0:22

חלוצה של וויגאן זומן לנבחרת אנגליה בעיקר בזכות ה"נסיון שלו", כפי שהגדיר זאת המאמן. ארון לנון מתכונן לבונקר ישראלי בשבת

מנג'ר נבחרת אנגליה, סטיב מקלארן, הודיע היום (ראשון) על זימונו של אמיל הסקי לסגל שלו, לקראת המשחק מול ישראל. הסקי בן ה-29, חלוצה של וויגאן, הרשים את מקלארן במשחק הליגה נגד ניוקאסל במחזור האחרון. "הזימון הזה מגיע לו, אנחנו זקוקים מאוד לנסיון שלו", אמר מקלארן.

באנגליה מתחילים להעלות הילוך לקראת המשחק בשבת הבאה מול ישראל בוומבלי, ואחרי ההפסד של האנגלים באיצטדיונם הביתי לגרמניה, המאמן הלחוץ סטיב מקלארן מתחנן בפני אוהדי אנגליה לבוא ולעודד את קבוצתם.

"אנחנו חייבים להפוך את וומבלי למבצר שלנו, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת אווירה", אמר מקלארן, "בכל פעם שאני נוסע עם אנגליה למשחקי חוץ, תמיד אנחנו נתקלים בקהל מאוד אמוציונלי. אווירה שכזו תמיד מאיימת על הקבוצה האורחת, וזה מה שאנחנו חייבים לעשות בוומבלי".

מקלארן יודע שדווקא העובדה שהאיצטדיון חדש ומרהיב פועלת לרעתו. "אני לא רוצה ששחקנים יגידו שהם מצפים בקוצר רוח לשחק בוומבלי, אלא שיפחדו ממנו", אמר מקלארן.

מקלארן, כידוע, סופג מבעיות קשות מאוד בסגל, עקב פציעותיהם של פרנק למפארד, שהצטרף לדייויד בקהאם וקירון דאייר, יחד עם גארי נוויל ולדלי קינג (וזה עוד מבלי להזכיר את הבעיה בין הקורות).

אין פלא שהוא נאלץ לבנות על ארון לנון, כוכבה של טוטנהאם, שהתייחס גם הוא למשחקים הבאים מול ישראל ורוסיה. "יש לפעמים קבוצות ומשחקים שיכולים לתסכל אותנו", אמר לנון, "ישראל תתגונן עם 11 שחקנים מאחורי הכדור, תסגור לחלוטין את הרחבה ותקשה עלינו לכבוש. ברגעים כאלה האוהדים יכולים להעניק לנו הרבה אנרגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully