וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חוקר

1.9.2007 / 23:59

אביו של ג'אמיר נלסון, נעלם. ג'יימס פוזי הושעה למשחק אחד בשל נהיגה בשיכרות ולוני בקסטר, בדרכו לבדאלונה, נשלח לכלא

אביו של שחקן אורלנדו מג'יק, ג'אמיר נלסון, נעלם בעת עבודתו בנמל בדלוואר. האב, פלויד "פיט" נלסון, בן ה-57 נראה לאחרונה ביום חמישי האחרון במקום עבודתו. משמר החופים, צוללנים וכלבים מחפשים אחר עקבותיו. בנו, הגארד של אורלנדו, הגיע למקום בשישי בבוקר ונצפה משוחח עם אנשי החיפוש שנכחו במקום. "לא ראינו או שמענו כלום, כך שמדובר בתעלומה בשביל כולנו", אמר בעלי החברה בה עבד נלסון, הארי הייס.

"בנו רצה שיפרוש מעבודתו, אך הוא תמיד אמר שהוא אוהב אותה ולא יעשה זאת", אמר הייס, "הוא בחור נפלא. כולם אהבו אותו". נלסון, בוגר מלחמת וייטנאם, כתב ספר על קריירת הכדורסל של בנו ב-2004, באותה שנה בה נבחר בסיבוב הראשון של הדראפט על ידי המג'יק.

פוזי הושעה למשחק אחד

הנ.ב.א השעה את ג'יימס פוזי, שחקנה החדש של הבוסטון סלטיקס, למשחק אחד, בעקבות נהיגה בשיכרות, אך על פי סוכניו עדיין קיים סיכוי שישחק במשחק הראשון מול וושינגטון ב-2 לנובמבר. "אני חושב שהעובדות במקרה הזה עומדות לצידו של ג'יימס", אמר סוכנו מארק ברטלשטיין, "אני מבין שהליגה חייבת לנקוט צעדים, אבל אני חושב שנוכל לספק להם כמה ראיות טובות. אני מאמין כי ברגע שיקבלו את כל העובדות לידיהם, חפותו של פוזי תהיה ברורה. אני בטוח שלליגה יהיה ראש פתוח בנוגע לזה".

השוטרים שעצרו את פוזי באותו ערב טענו כי כשהוציאו אותו מרכבו, התנועע פוזי ולא עמד ביציבות על רגליו וכשהגיש להם את רשיון הנהיגה, זה נפל על הקרקע. פוזי נעצר ונשלח לבית הסוהר המקומי של מיאמי.

"הסלטיקס מודעים לסיטואציה ונמצאים בקשר עם אנשי הליגה וגם עם אנשיו של פוזי", כך בהודעה רשמית של בוסטון, "לא נגיב מעבר לכך".

*לוני בקסטר, שזכה להצעות מבדאלונה ומסיינה, ייאלץ לוותר ולתכנן את ימיו בכלא, לאחר שהורשע באשמת נשיאת נשק ונשלח ל-60 ימי מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully