וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי פרץ: "נלחמנו כמו אריות"

במכבי ת"א לקחו קשה את הניצחון על מכבי פ"ת, המאמן הזמני ויקי פרץ מהלל את השחקנים. לוני: "אני מתנצל על השבוע האחרון"

שרון בוקוב

צילם וערך: דרור פיקלני

באין ציפור שיר, גם עורב ייחשב לזמיר. או במילים אחרות, כשמפסידים משחק אחרי משחק, אפילו ניצחון דחוק על מכבי פתח תקווה יכול להיראות כהישג גדול עבור מכבי תל אביב המסובכת. הצהובים התאוששו היום (שבת) משרשרת ההפסדים הרצופים, וה-0:1 הקטן במסגרת גביע הטוטו מעודד מאוד את מכבי ת"א. אולי יותר מדי.

"השחקנים ירקו דם"

מי ששימש היום כמאמן במשחקו השני בקבוצה, ויקי פרץ, אמר בסיום: "מגיע לשחקנים כל הכבוד. ראינו לחימה, הם היו ממש אריות. אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו עד היום. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה לפני המשחק שהיום אנחנו ננצח ונצא לדרך חדשה ואני מקווה שזה באמת יהיה ככה".

על הקללות לעבר בנו עומר פרץ: "אני לא רוצה להתייחס לזה, מדובר בשניים שלושה אוהדים שצריך להוקיע אותם. הרוב המכריע אוהב את עומר".

גם יוסי שבחון הילל את הלחימה של השחקנים. "ההבדל בין המשחק הזה לבין יום חמישי הוא שהיום כל השחקנים ירקו דם על הדשא, אני שמח שנצחנו ומקווה שנצא לדרך חדשה".

ההתרחשות הכי מעניינת לא הייתה על המגרש, כרגיל במשחקיה של מכבי ת"א, אלא דווקא ביציע הכבוד, לשם הגיע רוני מאנה יחד עם המאמן המיועד, גיא לוי. השניים התחבקו לעיני המצלמות, ובהמשך מאנה אף ניהל שיחה סוערת עם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שעדיין לא נתן את ברכתו למהלך.

לוני הרציקוביץ' אמר בסיום כי "אני מקווה שהניצחון הזה מהווה את תחילת התפנית שלנו. כל הסאגה של השבוע האחרון מאחורינו, ואני בהחלט מתנצל עליה. יש יותר מדי תקשורת סביב העניין הזה, אבל אנחנו נמצא את הפתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully