וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל אלן שוחרר בניגוד לדעתו של מזרחי

2.9.2007 / 12:38

המאמן רצה להמשיך ולבחון את הקשר, אבל בקבוצה החליטו לשחרר. ובקבוצה כועסים על קאקו, שהורחק פעם נוספת מול מכבי ת"א

הקשר הגנאי, עמנואל אלן, שוחרר ממכבי פתח תקוה בניגוד לדעתו של יוסי מזרחי. אתמול (שבת), לאחר המשחק בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב, הודיע המאמן להנהלה כי הוא רוצה להמשיך ולבחון את השחקן. בקבוצה היה מי שאמר ששחרורו של השחקן מפתיע מאוד, במיוחד לאור העובדה שמזרחי העריך אותו מבחינה מקצועית.

"אי אפשר לשפוט שחקן אחרי משחק או שניים, אז נמשיך לבחון אותו ונקבל החלטה בהמשך השבוע", אמר אתמול מזרחי לאחר המשחק. גורם בקבוצה אמר על כך: "כנראה שהיו שיקולים אחרים, נוסף על השיקולים המקצועיים, שהכריעו. זה קורה בכדורגל וצריך לקבל את זה".

החלוץ הצעיר של הקבוצה, רון גליק, לא הגיע לאימונים מאז פתיחת העונה בטענה שהוא רוצה להפוך לדוגמן. בקבוצה הפנימו כי גליק, 22, לא יחזור העונה לקבוצה משום שהוא רוצה להתרכז בעסקי הדוגמנות. השבוע התברר כי גליק חזר מחו"ל לאחר שעבר טיפול בעקבות פציעה במפשעה והוא עשוי לחזור לאימונים בקרוב.

קאקו לא נרגע

למכבי פתח תקוה מתחיל להימאס מבלסינג קאקו. כזכור, במהלך המשחק היום (שבת) מול מכבי ת"א (1:0), הורחק הקשר הניגרי לאחר שהתעמת עם אורי שטרית, הלם בפרצופו ואף סירב לרדת מהמגרש והתווכח ממושכות עם השופט שי שטרית.

בקבוצה זעמו על קאקו, שגם בשבת שעברה היה מעורב בתקרית, כאשר סטר לחברו לקבוצה, עומר גולן. לאחר המשחק ההוא החליטה ההנהלה לא להעניש את השחקן ולהסתפק באזהרה בלבד. העקרב נשמע המאמן יוסי מזרחי החלטי יותר, כשאמר: "השחקן יטופל בהתאם".

ביציאה מחדר ההלבדה אמר קאקו לחבריו: "לא יכול להיות שבכל פעם ששטרית ישפוט אותנו, הוא יעניש אותי בכרטיסים. כנראה שהוא פשוט לא סובל אותי". לאחר המשחק ניגש קאקו לשטרית ואמר לו: "לא היית צריך להוציא לי אדום, לא היה פאול". שטרית אמר לו "האדום היה מוצדק" והסביר לו מדוע הורחק. בסופו של דבר השניים לחצו ידיים, אבל גורם בקבוצה אמר :"אמרתי בעבר שבלסינג קאקו לא צריך לטפל ברגליים, אלא בראש. אני מאוד מקווה שזה העימות האחרון שקאקו מעורב בו העונה".

עדכון ראשון 1.9.07 21:38
עדכון אחרון 2.9.07 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully