וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: פתיחה רעה להפועל "סאסי יונה" ירושלים

1.9.2007 / 18:21

קבוצתו של לופא קדוש הפסידה להפועל מרמורק 2:0 בבית. בית"ר/שמשון ת"א הביסה את טירת הכרמל 1:5. ניצחונות לג'דידה ולשקמה

הפועל "סאסי יונה" ירושלים פתחה ברגל שמאל את ניסיונותיה לשוב לליגה הלאומית, אחרי שהפסידה 2:0 להפועל מרמורק, במחזור הראשון של הליגה הארצית. בבירה אומנם קמה אלטרנטיבה לשלטון הכושל של סאסי ויוני - הפועל קטמון שמה - אך אוהדים רבים בירושלים עדיין עוקבים ביראה אחר תוצאותיה של קבוצת המקור. כרגע זה עדיין לא נראה טוב. חיים כנפו (43) ואיציק לוי (75, פנדל) כבשו לתימנים מרחובות.

מי שפתחה אתמול (שישי) בסערה את הליגה והתייצבה במקום הראשון היא בית"ר/שמשון ת"א, שהביסה 1:5 את עירוני טירת הכרמל. שחר משה עוד העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-21, אבל חמישה שערים במחצית השנייה סידרו לתל אביבים את הניצחון. שי אבוקסיס (53, פנדל), ליאור כהן (61, עצמי), מוראד עליאן (64 ו-85) וגיא אבן (70) כבשו.

במשחק נוסף בשישי ניצחה עירוני קרית אתא את סקציה נס ציונה 0:2. אלעד צחקו (9) ורוסלן טקוצ'נקו (88) כבשו לצפוניים.

בשבת התקיימו עוד שלושה משחקים בליגה השלישית. בני ג'דידה, העולה החדשה מליגה א' צפון, פתחה מצויין עם ניצחון 0:3 על הפועל כפר שלם, שעלתה מהמחוז הדרומי של ליגה א'. אייל הזימה (36), סאלח חאג' (63) ומוחמד שעבן (83) כבשו לג'דידה, ששיחה בחוץ.

הפועל אשקלון, שירדה ביחד עם ירושלים מהליגה הלאומית, רשמה גם היא הפסד במשחק הפתיחה שלה. פינאליסטית גביע המדינה בעונה שעברה הפסידה בחוץ למכבי כפר קנא 2:1. ניסים אסייאג העלה את אשקלון ליתרון בדקה ה-38, אלא שהמקומיים ניצלו יתרון מספרי בדקות הסיום בעקבות הרחקה. סאלח נמארנה (76) ורג'יד בראנסי (87) קבעו את המהפך.

מכבי השקמה/רמת חן, שסבלה מחוסר יציבות בעונה שעברה, אבל שרדה בסופו של דבר בליגה, השיגה ניצחון חוץ 0:1 על הפועל בני טמרה. הרכש החדש בריאן מן כבש את שער הניצחון בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully