וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א, עכשיו נזכרתם?

1.9.2007 / 20:48

דווקא בגביע הטוטו מכבי ת"א הצליחה לנצח, 0:1 את מכבי פ"ת משער של עזרן (41). גיא לוי צפה מהיציע. סכנין-קרית שמונה 0:2

צילום ועריכה: דרור פיקלני

סוף סוף חיוכים במכבי ת"א. הצהובים השיגו היום (שבת) ניצחון שני במסגרת גביע הטוטו, 0:1 על מכבי פתח תקוה באורווה, ואחרי השבוע הסוער שעבר על הקבוצה - שכלל את פיטוריו של אלי כהן וההפסד המביך בגביע אופ"א - אולי זה יהיה המשחק שישקיט קצת את המערכת. חבל רק מבחינתם שהוא הגיע בגביע הטוטו.

כמו כן, שתי העולות החדשות לליגת העל, בני סכנין והפועל קרית שמונה, נפגשו גם הן לשיחזור משחק הליגה מהשבוע שעבר, אבל הפעם סכנין ניצחה 0:2.

מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב 1:0

הבשורה הכי מעניינת במשחק הייתה דווקא ביציע הכבוד, לשם הגיע הבעלים מעורר המחלוקת, רוני מאנה, יחד עם המאמן המיועד, גיא לוי. השניים התחבקו לעיני המצלמות, ובהמשך מאנה אף ניהל שיחה סוערת עם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שעדיין לא נתן את ברכתו למהלך.

מכבי ת"א לא הציגה גם הפעם כדורגל גדול, אבל לפחות הציגה חבורה לוחמת של צעירים, ששיחקו במקומם של נמני, חדד וקמנאן. מצד שני, בקבוצה מודאגים ממצבו של שרן ייני, שנטש את המשחק בדקה ה-26.

מהלך המשחק: בדקה ה-20 נפל עומר גולן על רגלו של שירן ייני, שהח להתפתל מכאבים, והוחלף. הקשר של מכבי ת"א נשלח לצילום. בדקה ה-28 דודו ביטון פרץ יפה ובעט מ-16 מטר, החוצה. בדקה ה-41 עומר פרץ מצא את יניב עזרן, שבלי לעצור בעט יפה מ-18 מטר, לרשת של אוהד כהן. 0:1 למכבי ת"א. הצהובים ניצלו את הרחקתו של בלסינג קאקו האלים (58) כדי להשתלט על המשחק, ובמשך המחצית השנייה עזרן הגיע לעוד כמה מצבים קורצים ליד השער של פ"ת, אבל החמיץ.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, עומר הדר, מוראד מגמדוב, ניצן דמארי, קובי גנון, ננאד סאביץ' (לירן כהן, 46) סולי צמח, בלסינג קאקו (הורחק), דידי אונגר (עמנואל אלן, 57), עומר גולן (דובב גבאי, 69), אוהד קדוסי.

מכבי ת"א: דראגוסלב יבריץ', דור מלול, עוז יפרח, ניסו קפילוטו, אורי שטרית, יוסי שבחון, עמירן שקלים, שרן ייני (יובל שפונגין, 20), עומר פרץ, יניב עזרן ודודו ביטון (עמרי רון, 55).

לוני הרציקוביץ' אמר בסיום כי "אני מקווה שהניצחון הזה מהווה את תחילת התפנית שלנו. כל הסאגה של השבוע האחרון מאחורינו, ואני בהחלט מתנצל עליה. יש יותר מדי תקשורת סביב העניין הזה, אבל אנחנו נמצא את הפתרון".

בני סכנין - הפועל קרית שמונה 0:2

בני סכנין נשארה מושלמת בגביע הטוטו, אחרי שהשיגה היום את ניצחונה השלישי ברציפות במפעל, 0:2 על עירוני קרית שמונה. בדקה ה-48 נכבש השער הראשון במשחק, כשחאמד גנאים העלה את סכנין ליתרון אחרי מחצית ראשונה מאופסת. לירון וילנר הוסיף את השני בדקה ה-67.

אחרי המפגש המאופס בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר במסגרת הליגה, נראה שלרן בן שמעון מצפה עבודה רצינית יותר מאשר לאלישע לוי. קרית שמונה עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully