וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צביקה שרף ניסה לתקוף אותי"

1.9.2007 / 14:32

המאמן הלאומי השתולל בתום הניצחון על מקדוניה וסילק מחדר ההלבשה את עיתונאי "הארץ", עופר מתן: "הוא צרח עלי 'אתה אפס, אני משתין עליך'"

חלק מצופי הטלוויזיה חדי העין, ראו אמש (שישי) את מאמן הנבחרת הלאומית, צביקה שרף, מתפרץ אל עבר הספסל הישראלי, רגע לפני שהסתיים משחק הניצחון של ישראל על מקדוניה (87:92), והחלו חגיגות ההעפלה לאליפות אירופה.

שרף לא מחה על טעות שיפוט, או כעס על אחד משחקניו באותם רגעים. פרץ הזעם שלו כוון כלפי עיתונאי "הארץ" עופר מתן. הרקע להשתוללות של המאמן הלאומי הוא בכתבה לא מחמיאה שפורסמה בספורט "הארץ", ושניות לסיום, כשהובטחה עליית ישראל ליורו, חיפש שרף, ככל הנראה, לסגור חשבון עם העיתונאי.

"בשניות האחרונות, לכל העיתונאים היה ברור שהושג ניצחון, וקמנו ממקומנו כדי לקחת את תגובות השחקנים", סיפר מתן, שליח "הארץ" למאנורקה, שם התקיים טורניר ההזדמנות האחרונה. "עמדנו שם, כל כלי התקשורת, ואז צביקה הסתובב, חיפש אותי, הצביע עלי וצרח 'תעוף מפה, תעוף מפה, מה הוא שמח'?. לא התייחסתי. כל השחקנים והעיתונאים ירדו לחדר ההלבשה, ירמי אולמרט הורה שכולם ייכנסו, וצביקה נכנס חצי דקה אחרינו".

"בזמן שניסיתי לשמוע את דבריו של הלפרין בחדר ההלבשה, שרף ראה אותי ושוב צרח 'מה הוא עושה פה?', עניתי 'אני עושה את עבודתי', והוא צרח עלי 'תעוף מפה, אתה אפס'. ראיתי שהוא מאבד שליטה, ואמרתי לו שאני ממלא את חובתי אבל הוא המשיך וצעק 'אני משתין עליך, מי אתה בכלל', ותוך כדי יציאתי הוא ניסה לתקוף אותי".

לדברי מתן, מאיר טפירו ניסה להרגיע את שרף, אבל המאמן לא התייחס אליו. "הייתי די נסער מהאירוע", מוסיף מתן ומפרט לגבי היחס כלפיו אחרי התקרית, "מאבטח הנבחרת ביקש ממני לצאת החוצה מהאולם ועשיתי כבקשתו, ואז המאבטח הורה לשוטרים הספרדים להחזיק בי עד שאוטובוס הנבחרת יעזוב. חלק מהעיתונאים עלו לאוטובוס יחד עם הנבחרת ושוחררתי רק כשהאוטובוס נסע. פתאום הגיעו עוד שוטרים שרצו לחקור אותי על מה שקרה. הסברתי להם שאני הותקפתי ואני זה ששוקל להגיש תלונה, ואז הם עזבו אותי".

לדברי מתן, אנשי הנבחרת חיפשו לטרפד את עבודתו כבר עם הצטרפותו למסע הנבחרת. "מהיום ראשון לא הורשתי לעלות על האוטובוס, כשקולגות כמו רפאל נאה (ידיעות אחרונות, א.מ) ואבי אורנן (מעריב, א.מ) כן הורשו. מומו לוצקי, מנהל הנבחרת, אסר עלי לעלות לאוטובוס כי זה רצונם של ראשי המשלחת - 'זה בגלל שאתה מעיתון הארץ ואתם כותבים נגד הנבחרת, אנו לא רוצים שתעלה'".

"לא נתנו לי לבצע את מלאכתי, לקחת תגובות ולסקר את חגיגות", סיכם מתן, "התלוננתי על שרף בפיב"א ונציג האירגון השיב כי הנושא יבדק ויטופל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully