וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לא פוגעים אפילו בטוטו

1.9.2007 / 19:17

מכבי חיפה נראתה יותר טוב הפעם מול אשדוד, אבל המשחק בין השתיים בגביע הטוטו הסתיים ב-0:0. מכבי הרצליה-מכבי נתניה 1:1

קשה להגיד שמכבי חיפה לא נראתה יותר טוב במשחק מול מ.ס אשדוד, מאשר במפגש הקודם בין השתיים לפני שבוע בליגת העל, אז ניצחו האשדודים 0:1. הפעם, במסגרת גביע הטוטו, חיפה הייתה הרבה יותר טובה, בעיקר במחצית השניה. זה לא ממש עזר לירוקים כדי לכבוש שערים, המשחק הסתיים בתיקו 0:0 ומכבי חיפה איבדה את מאזנה המושלם בבית א' בגביע הטוטו.


בדקה ה-14 שוער אשדוד, סמי אג'יי יצא בצורה רשלנית מחוץ לרחבה, איבד את הכדור, אבל מאור מליקסון, שבעט מכ-30 מטרים לשערה של אשדוד, החמיץ בסנטימטרים את מסגרת השער. בדקה ה-27 הגביה ארבייטמן מימין, תומר חמד נגח היטב לחיבורים, ואג'יי הציל את אשדוד מספיגת שער חובה. בדקה ה-38 משה בן לולו קיבל כדור עומק, אבל חופשי מול דוידוביץ' הוא גילגל החוצה. אשדוד לחצה עד לתום המחצית, אך לא מצאה את הרשת החיפאית.

בדקה ה-48 יניב קטן הופל על סף הרחבה והשופט פסק לכדור חופשי מצד שמאל. קטן סובב את הכודר, אבל אג'יי הדף מצויין. הירוקים שוב היו קרובים לכבוש בדקה ה-54, כשיניב קטן פרץ משמאל ושלח כדור לליאור רפאלוב, שבעט ממרכז הרחבה וראה שוב את סמי אג'יי בהדיפה נהדרת. אשרי גיטה, שנכנס כמחליף, רשם מבצע אישי יפה כשהצליח לחדור לרחבה ולעבור שני שחקנים של אשדוד. בסופו של דבר הוא החמיץ מול אג'יי.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, סירב להתרגש מהתוצאה הלא מרשימה. "אני חושב שככל שעובר הזמן, אנחנו משתפרים, ומשפרים את התיאום בין השחקנים", אמר לוי, "היה היום חם מאוד, וגם שיחקנו מול יריבה טובה וראויה". לוי אף התייחס לקללות שהגיעו מהיציעם: "ברור שיש קהל שמקלל וקורא קריאות גנאי, אי אפשר להתעלם מזה, אבל אני מתעסק בקבוצה שלי".

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דייגו קרוסה, דקל קינן, רוני גפני (אדורם קייסי, 40); ג'ובאני רוסו (אשרי גיטה, 76), פאוליניו, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב (כיאל בירם, 65); תומר חמד, יניב קטן.

הרכב אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, אדיר טובול, מאור זוהר, תומר תייר (שי ניסים, 76), ז'אן ז'אק גוסו, יוסי אופיר, אנדרס איימר (עדן בטיט, 85), ניר נחום (דוד רביבו, 65), עידן שריקי, משה בן לולו (שי רביבו, 74).

מכבי הרצליה - מכבי נתניה 1:1

למרות שלא מעט שחקנים בסגל של ראובן עטר זכו למנוחה במשחק הזה, מאמנה של מכבי נתניה לקח את משחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה כפרוייקט התאוששות מההדחה בגביע אופ"א על ידי לירייה. זה היה קשה, ארוך ונטול שערים במשך 88 דקות, אלא ששער של גולן חרמון בדקה ה-88 החזיר קצת "חיים" לנתנייתים. האורחים עוד לא הספיקו להתרגל לניצחון שישאיר אותם עם טעם מתוק בפה, וכבר הגיע שער שיוויון להרצליה בדקה ה-90, שהיה עצמי מכיוונו של עשהאל בן שבת.

במכבי הרצליה חיכו כל כך הרבה זמן לנקודה הראשונה העונה בכל המסגרות, והנה היא הגיעה סוף סוף. ספק אם זה מנחם במשהו את פרדי דוד, אבל איך אפשר שלא לשכוח את הנקודה הראשונה.


ההזדמנות הראשונה של מכבי נתניה הגיעה בדקה ה-14, כשאדם ואייר פרץ משמאל ושלח כדור ליחיאל צגאי, שבעט ממרכז הרחבה לידיים של איתמר ניצן. בדקה ה-31 חצגאי היה קרוב לכיבוש נוסף כשהצליח לחטוף כדור לניצן, אבל לא ניצל את זה עד הסוף.

הרצליה התעוררה במחצית השניה ויצאה להתקפה יפה בדקה ה-54, אלא שאלנתן סלמי בעט מעל למשקוף. השער היחיד במשחק הגיע שתי דקות לסיום, לזכותה של נתניה. חן עזרא, שנכנס כמחליף, פרץ מימין והגביה כדור לרחבה, גולן חרמון התמקם מצויין ונגח פנימה.

הרכב הרצליה: איתמר ניצן, מייטיה מורץ, שי בנאי, רמי חליס, איתן עזריה, אושרי אלפסי, סעיד מקאסי, שלו מנשה, מהראן ראדי, שי ביטון, אסף קריספיס.

הרכב נתניה: גל ניר, גולן חרמון, אבי סטרול (קלמי סבן, 55), עשהאל בן שבת, טל מעבי, מעוז סמיה (אלמוג כהן, 55), יחיאל צגאי (אמייה טגה, 75), סטניסלב אנגלוביץ', אדם ואייר (חן עזרא, 59), סבסטיאן רוזנטל, דלה ימפולסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully