וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NL מרכז שוב מסתבך

1.9.2007 / 12:01

גראנד סלאם של ריק אנקייל עזר לסט. לואיס לנצח את סינסינטי 5:8, גם מילווקי ניצחה, הקאבס הפסידו. קליבלנד בדרך לראשות ה-AL מרכז

סט. לואיס - סינסינטי 5:8

הדרמה במרכז נמשכת. אחרי שבמשחק המוקדם הפסידה שיקגו קאבס ליוסטון, באו הקרדינלס למשחק ביודעים שניצחון יצמק את הפער מהפסגה לשני משחקים בלבד. ריק אנקייל חבט לגראנד סלאם באינינג השישי מידי אדי גווארדאדו, שהעלה את סט. לואיס ליתרון 4:7 מפיגור 4:3 והעניק לרנדי פלורס ניצחון. אנתוני רייס, אחד הפותחים הגרועים במייג'ורס, שרד אינינג אחד בלבד, אבל הציפורים האדומות יצאו מהברוך. הומרים גם לידאייר מולינה מסט. לואיס ולג'וש המילטון ואדווין אנקרנסיון מסינסינטי. גארי מג'ווסקי עם ההפסד.


שיקגו קאבס - יוסטון 6:1

ניצחון נאה לאסטרוס המשתפרים, שעדיין נותרו עם סיכוי תאורטי לעלייה מהבית הסבוך. יום קריירה לרוקי המצוין האנטר פנס, עם שני הומרים וחמישה ריביז, ניצחון לוואנדי רודריגז, שטיגן חמישה חובטים בשישה אינינגים. שון מרשל עם ההפסד.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 4:6

בסיומה של הסדרה הזו עלולים הדודג'רס למצוא עצמם כליל מחוץ לתמונת הפלייאוף. דייויד וולס חזר למגרש שבו הגיש לתוך העונה הזו, החזיק את יתרון הפאדרס מינימלי (2:3 אחרי חמישה אינינגים), אבל מחליפו, רודי סיאנז, נתן ריצה לאחר שהדודג'רס השוו כבר באינינג השישי, ונחל את ההפסד. דאג ברוקייל זכה בניצחון, טרבור הופמן שוב לא הרשים והרשה ריצה, אבל קצר שמירה מספר 36 העונה. בעקבות ההפסד של אריזונה, שבה סן דייגו לחלוק עימה את המקום הראשון בבית.


אריזונה - קולורדו 7:3

הרוקיז עדיין חולמים פלייאוף, וכמו הדודג'רס נאחזים בסדרה הזו, כשהם מייצרים קאמבק מושלם. בפיגור של 3:0 באינינג השמיני חבט קורי סאליבן לסינגל בן שתי ריצות, שצימק ל-3:2. באינינג התשיעי השווה גארט אטקינס בסינגל על חוזה ולוורדה, ובעשירי התפוצצו הסלעים עם ארבע ריצות. מאט הרג'ס זכה בניצחון, טוני פנייה עם ההפסד. הומר למיגל מונטרו מאריזונה.


מילווקי - פיטסבורג 2:3

הברוורס הבלתי יציבים חזרו לנצח, כשיובאני גאייארדו מטגן שבעה חובטים בשבעה אינינגים של עבודה ועוד חובט להומראן מידי טוני ארמאס ג'וניור, המפסיד. פרנסיסקו קורדרו סגר את הדלת בפעם ה-38 העונה.


פלורידה - פילדלפיה 9:2

הפיליז ממשיכים לרתוח, כשקייל קנדריק מגיש שבעה עם ארבעה אוורורים, והמטס לא יכולים להרגיש יותר מדי בנוח למרות נצחונם, עם יתרון של שני משחקים בלבד. שלוש חבטות לג'ימי רולינס, סרג'יו מיטרה עם ההפסד.


אטלנטה - ניו יורק מטס 7:1

הסדרה הזו היא בבחינת ההזדמנות האחרונה של הברייבס לסיכוי ממשי על ראשות הבית, ולפי המשחק הזה, לא נראה שהם ממש עושים את הכל. ג'ון מיין חזר להגיש כמו שהוא יודע, עם שבעה אינינגים עצומים ושמונה טיגונים. חוזה רייס וקרלוס דלגדו חבטו להומרים בניו יורק, טים הדסון ספג את ההפסד. הפער בין אטלנטה למטס - 5.5 משחקים.


במשחק נוסף: וושינגטון - סן פרנסיסקו 3:2

השמפניות במקרר של האינדיאנס והאיינג'לס

לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 6:7

עם ההתפרקות של סיאטל, ששוב הפסידה, המלאכים נכנסו לספטמבר עם יתרון של 6.5 משחקים, וזה כבר משמעותי מאוד. האווי קנדריק רשם סינגל מנצח באינינג העשירי מידי פרנק פרנסיסקו (זה ההוא שפעם זרק כסא ופוצץ אוהדת של אוקלנד), וחילץ את האיינג'לס ממבוכה אחרי שפרנסיסקו רודריגז שבר שמירה באינינג התשיעי. גארט אנדרסון חבט להומר באיינג'לס, נלסון קרוז עם אחד בטקסס, דארן אוליבר זכה בניצחון.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 5:8

האינדיאנס עשו את העבודה מול הבושה הגדולה שנקראת שיקגו וייט סוקס, עם שש ריצות באינינג השמיני, שמילטו את פאוסטו קרמונה מהפסד, וגזלו ממארק בהרלי ניצחון. שתי ריצות הושגו על מייק מאיירס העגלה, שלוש על מייק מקדוגאל שאפילו לרמת עגלה לא מסוגל להגיע. ארון פולץ זכה בניצחון, רפאל בטנקורט בשמירה ועם ההפסד של דטרויט, הפער בין קליבלנד לטייגרס עומד על 5.5 משחקים.


בוסטון - בולטימור 9:8

הרד סוקס עדיין בפאנק, והופעה ברוטאלית של מייק טימלין בבולפן העניקה לקורט בירקינס והציפורים את הניצחון, כשקאמבק מאוחר של בוסטון נעצר על ידי דני באעז, למרות שהרשה שתי ריצות באינינג התשיעי. ג'וליאן טבארז נוצח אמנם, אבל טימלין היה אחראי לבריחה של האוריולס, עם ארבע ריצות שהרשה באינינג החמישי (5 בסך הכל לבולטימור באינינג הזה). הומר ושלושה ריביז לניק מרקאקיס, הומר גם למיגל טחאדה בבולטימור. ארבע חבטות לאריק הינסקי בבוסטון.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 9:1

אנדי זוננשטיין האשכנזי הגיש שמונה אינינגים, במהלכם הרשה שתי חבטות בלבד, ואחרי הסוויפ על הרד סוקס חזרו הפסים למציאות דווקא מול טמפה ביי החלשה. קרלוס פניה, בעונת פריצה, חבט לשני הומרים (33 בסך הכל העונה) וגרג נורטון הוסיף אחד. פיליפ יוז עם ההפסד.


טורונטו - סיאטל 5:7

המארינרס עדיין בקרב על הויילד קארד, אבל כמו שזה נראה, גם אותו הם לא ישרדו בקרוב. שון מרקום הגיש את חמשת האינינגים הדרושים לניצחון, אלכס ריוס, טרוי גלאוס ולייל אוברביי חבטו להומרים על ג'רוד וושבורן החלש וג'רמי אקארדו סיפק את השמירה. חוזה וידרו ואדריאן בלטרה עם הומרים למארינרס.


אוקלנד - דטרויט 4:5

הטייגרס רחוקים מלשכנע, ולמרות קאמבק מאוחר שהשווה באינינג התשיעי על יוסטון סטריט, חטפו את ההפסד מידי דן ג'ונסון, עם סינגל מכריע בעשירי. סטריט, ששרד עוד אינינג, זכה בניצחון, ג'ואל זומאיה, שכוכבו דרך בשנה שעברה, ממשיך בעונה הזוועתית שלו ורשם הפסד. ג'ק קאסט, דן ג'ונסון וג'ק הנאהאן עם הומרים לאוקלנד.


מינסוטה - קנזס סיטי 9:4
מינסוטה - קנזס סיטי 0:5

הנתון המעניין נרשם במשחק השני, בו פלירטט סקוט בייקר עם משחק מושלם, וסיים לבסוף עם חבטת חובה אחת. בייקר נכנס לאינינג התשיעי מבלי שאף חובט עלה על הבסיס, אבל אז הוליך את ג'ון באק והפסיד את הפרפקטו. לאחר שפסל את אסטבאן ג'רמאן הצליח מייק סוויני לחבוט עליו לסינגל ולקח ממנו גם את הנו היטר. בכל מקרה - הופעה משכנעת לבייקר עם תשעה אינינגים ותשע קטילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully