וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה הלאה? הכל תלוי בנו"

1.9.2007 / 8:00

הלפרין לא מפחד מהיריבות הקשות שמחכות באליפות אירופה, שרף: "עשינו דבר גדול לכדורסל הישראלי, לא נהיה שטיח של אף אחד"

ברני ארדוב

"אנחנו לא הולכים להיות שטיח של אף אחד"

הרבה אוויר יצא מריאותיהם של שחקני נבחרת ישראל ומאמנם, צביקה שרף, אחרי הניצחון 87:92 על מקדוניה, שהבטיח בתום טורניר ההזדמנות האחרונה, העפלה לאליפות אירופה. אמנם ישראל תשחק בבית קשה יחד עם אלופת אירופה יוון, סרביה ורוסיה, אבל זה לא הפריע לכחולים-לבנים לחגוג בסיום המשחק כמו שצריך, ולהשאיר את דאגות העתיד לימים אחרים.

צביקה שרף הרשה לעצמו להצטרף לחגיגה הגדולה בסיום: "עשינו משחק גדול, למרות דפיקות הלב שהם עשו לנו בסיום עם כמה שלשות מדהימות. עכשיו אנחנו הולכים לבית קשה מאוד, אבל לא נהיה שטיח של אף אחד, וגם אם נפסיד נדע שעשינו את המקסימום. עלינו לאליפות אירופה בצדק. עשינו דבר גדול מאוד לכדורסל הישראלי ולנבחרת".

עוזר מאמן הנבחרת אריק שיבק, היה מן הסתם מרוצה מאוד בסיום המשחק: "מי שרוצה מצליח, כל הכבוד לנבחרת. אחרי כל משחק אני צריך להסביר מי היה לא טוב, אבל זו טיבה של סדרת משחקים מסוג כזה. יש עליות וירידות כמו בכל קבוצה. כל שחקן מחפה על השני וכל אחד תרם את חלקו ואנחנו באליפות אירופה. כעת, אני חוזר להולנד".

יותם הלפרין, שהצטיין נגד המקדונים עם 26 נקודות, אמר בסיום: "מהמשחק הראשון מול דנמרק בחוץ אמרתי שהכדורסל הישראלי חייב להיות באליפות אירופה. מה נעשה הלאה? הכל תלוי בנו". יניב גרין: "מגיע לנו, היינו יותר טובים, לקחנו את המשחק בחוכמה, מאיר ויותם נתנו משחק גדול. בחיים לא ראיתי את מאיר נותן זריקות כאלו". מאיר טפירו: "תודה למדינה שעמדה מאחורינו, היה חשוב לנו להראות שהכדורסל הישראלי חזק. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully