וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן זכתה בסופרקאפ האירופי

31.8.2007 / 23:29

אלופת אירופה הכניעה 1:3 את מחזיקת גביע אופ"א סביליה, שהתייצבה למשחק שנערך במונאקו לאחר מותו הטראגי של אנטוניו פוארטה השבוע

כבכל שנה נערך משחק הסופרקאפ האירופי, המפגיש בין אלופת אירופה למחזיקת גביע אופ"א, במונאקו. אלא שהשנה, בניגוד לשנים עברו, ההתמודדות לא הייתה חגיגה של ממש, עקב האבל הכבד שירד על סביליה הקבוצה והעיר בעקבות מותו של קשר הקבוצה אנטוניו פוארטה ביום שלישי, לאחר שעבר שני אירועי דום לב ביום שבת.

למרות שמילאן אמרה כי תיענה אם תתבקש לדחות את המשחק, התיצבה סביליה בכל זאת וניסתה לקטוף את התואר שנה שנייה ברציפות לאחר שבשנה שעברה הביסה 0:3 את ברצלונה. האנדלוסים לא הצליחו ונכנעו 3:1 לאיטלקים, שמניפים בפעם החמישית את גביע הסופרקאפ.

דווקא סביליה עלתה ראשונה על הלוח. רנאטו כבש בנגיחה לאחר הגבהת קרן. לאחר הגול נקבצו כל שחקני הקבוצה במעגל והרימו ידיהם אל על לשמיים לזכרו של פוארטה. המילאנזים לא חסו על מחזיקת גביע אופ"א והגביע הספרדי. פיפו אינזאגי הצליח לאזן את התוצאה בדקה ה-55 בנגיחה קלילה לשער חשוף אחרי הרמה של גאטוסו. שבע דקות אחר כך קיבל מארק יאנקולובסקי כדור נהדר מפירלו ושלח ישירות מהאוויר לפינה של פאלופ כדי להפוך את התוצאה. שלוש דקות לסיום קאקה בעט כדור עונשין מ-11 מטרים, פאלופ הדף, אבל הברזילאי נגח את הריבאונד פנימה כדי לחתום את תוצאת המשחק ולהניף את הגביע לשנת 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully