וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן ממשיכה להתאושש

1.9.2007 / 18:24

אחרי ההעפלה לצ'מפיונס, חניכיו של שאף השיגו ניצחון שני רצוף בגרמניה, 1:2 על פרנקפורט. שאלקה שוב איבדה נקודות ב-1:1 עם לברקוזן

המשחק מרכזי בבונדסליגה ייערך מחר (ראשון), כשהמבורג תארח את הגלאקטיקוס של באיירן מינכן בניסיון לעצור את המכונה הבווארית ולתת תקווה לעונה תחרותית בגרמניה, אבל כבר היום (שבת) שישה משחקים נוספים במסגרת המחזור הרביעי.

אמש, בפתיחת המחזור, נפרדה סגנית האלופה שאלקה בתיקו 1:1 מלברקוזן, ועל אף ששמרה על מאזנה נטול ההפסדים בארבעת המחזורים הראשונים, היא מתרחקת מבאיירן. קווין קוראני, בנגיחה מ-10 מטרים, הוא שהעלה את הגלזנקירשנים ליתרון 0:1 בזמן הפציעות של המחצית הראשונה, אך פאניס גקאס, מלך שערי הבונדסליגה בעונה שעברה, השווה בדקה ה-53. למרות שמירת המאזן, שאלקה פספסה הזדמנות להיצמד לצמרת ואולי עוד תתחרט על מספר מצבים שהחמיצה במהלך המשחק.

במשחק נוסף ביום ראשון תארח קרלסרואה את האלופה שטוטגארט.

ורדר ברמן - פרנקפורט 1:2

אחרי הניצחון במהלך השבוע בקרואטיה שהבטיח לברמן השתתפות בליגת האלופות, חניכיו של תומאס שאף ממשיכים במגמת השיפור, והשיגו ניצחון שני ברציפות בליגה. בובאקר סונוגו (35) ופטרי פאסאנן (79) כבשו לברמן, מיכאל תורק רק צימק (85). פרנקפורט דווקא פתחה טוב את העונה עם שני ניצחונות ותיקו, אבל במבחנה הקשה ביותר עד עתה בליגה, היא כשלה.

משחקים נוספים

האנובר - בוכום 2:3

גם בוכום פתחה מצוין את העונה והיא עדיין במקום השני, אבל ספגה את הפסדה הראשון. האנובר כבר איבדה יתרון 0:2 (האנקה, 12, ורוזנטל, 36), אחרי שבוכום השוותה משערים של בכמאן (44) ומרסל מלרטלטריץ (66), אבל שער של האשמיאן (71) העניק להאנובר את הנקודות ואת הניצחון השני של העונה.

האנזה רוסטוק - בורוסיה דורטמונד 1:0

האנזה האחרונה בטבלה, הגיעה למשחק עם 0 נקודות,
והיום היא ספגה את הפסדה הרביעי, משער של ג'ובאני פדריקו בדקה ה-76. דורטמונד עם שני ניצחונות ושני הפסדים.

דואיסבורג - ארמניה בילפלד 0:3

ארמניה בילפלד הייתה ללא ספק המפתיעה של העונה עד עתה בגרמניה, אבל ספגה את ההפסד הראשון בדואיסבורג. תיאגו (63) ומנשה אישיאקו (68 ו-70) כבשו את שלושת השערים תוך 7 דקות במחצית השנייה.

תוצאות נוספות:
אנרג'י קוטבוס - נירנברג 1:1
הרטה ברלין - וולפסבורג 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully