וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת הכוונות של ליברפול

1.9.2007 / 19:18

האדומים השחילו שישייה מרשימה לדרבי, והוכיחו שהשנה הם רציניים. חצי שעה לבניון. יונייטד גברה 0:1 על סאנדרלנד וקין, סהר פתח בהפסד ק.פ.ר

במוקד המחזור החמישי נערך היום מפגש מסקרן בין רוי קין, מנג'ר סנדרלנד, שחוזר לאולד טראפורד לאחר שחווה שם קריירה ארוכה ונפלאה. השדים האדומים לא גילו סנטימנטים, וניצחו 0:1. ליברפול הפליאה כשדרסה 0:6 את דרבי קאונטי, במשחק בו יוסי בניון עלה לשחק בדקה ה-61. בן סהר פתח בהרכבה של ק.פ.ר בהפסד 0:3 לסאות'המפטון.

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 0:1

העובדה שהייתה במשחק הרבה פיקנטריה לא הצליחה להפוך אותו למשחק גדול. "רוי קין חוזר לאולד טראפורד", זעקו הכותרות הדרמטיות, אבל על הדשא במנצ'סטר התרוצצו שתי קבוצות לא מרשימות. בסופו של דבר היונייטד ניצחו 0:1 משער נגיחה של לואיס סאהה בדקה ה-71 אחרי כדור קרן, והוכיחו שהם מתאוששים מהפתיחה הרעה.

12 שנים, 480 הופעות, 51 שערים, שבע אליפויות אנגליה, ארבעה גביעי אנגליה, אחת זכייה בליגת אלופות, זהו מאזנו של רוי קין במדים האדומים. שנתיים אחרי שעזב את מנצ'סטר יונייטד לאחר קריירה מפוארת, היום הגיע קין בחזרה למנצ'סטר, אבל הפסיד עם קבוצתו סאנדרלנד מול מורו ורבו, אלכס פרגוסון.

ליברפול - דרבי קאונטי 0:6

התקפת ליברפול לא נחה, לאחר התבוסה שהנחילו האדומים לטולוז במוקדמות ליגת האלופות, עלו שחקניו של רפא בניטז לאנפילד והנחילו תבוסה משפילה של 0:6 לדרבי קאונטי. יוסי בניון נכלל לראשונה בסגל הקבוצה, ועלה לשחק בדקה ה-61, במקומו של ג'רמיין פנאנט.

פתח את מסכת ההבקעות צ'אבי אלונסו בבעיטה חופשית בדקה ה-27. ריאן באבל הוסיף את השני בדקה ה-45, בזכות דילוג מעל שני מגיני דרבי ובעיטה לפינה הרחוקה. פרננדו טורס, בקלילות ובקרירות בפתיחת המחצית השנייה, הוסיף שער נוסף. השער הרביעי של ליברפול הגיע כ-5 דקות לאחר כניסתו של בניון למגרש. הישראלי קיבל את הכדור, שממנו עבר לאלונסו, ששוב הצליח להתגבר על ההגנה המסכנה של דרבי בדרך לשער הרביעי.

וורונין הוסיף את החמישי בדקה ה-76 לפני שטעות של אנדי טוד, מגן דרבי, הביאה לשערו השני של טורס בדקה ה-86, שער שסיים את ההשפלה לשחקני דרבי וקבע, 0:6 לליברפול. סטיבן ג'רארד וג'יימי קראגר לא פתחו בהרכב ליברפול. דרבי קאונטי השיגה נקודה אחת בלבד מפתיחת העונה והיא במקום האחרון, אם היא תמשיך כך הדרך לליגה הראשונה תהיה קצרה משקיוותה.

בולטון - אברטון 2:1

אברטון קלקלה לבולטון את חגיגות העשור לאיצטדיון הריבוק, עם שער בדקה האחרונה שף ג'ולן לסקוט, שנתן לאורחים שלוש נקודות. מיודענו איגביני יעקובו, שהצטרף לאברטון תמורות 23 מיליון דולר, פרע שטרות ראשונים עם שער בדקה ה-11. ניקולס אנלקה השווה זמנית בדקה ה-55, אבל הוונדררס עדיין נראים רע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

שאר המשחקים:

פולהאם - טוטנהאם 3:3

אוי, כמה שמרטין יול רצה את הניצחון הזה. מאמן התרנגולים כבר הרגיש את שלוש הנקודות, אבל פולהאם לא הפסיקה להילחם, גם כשפיגרה 2:0 ו-3:1. הקשר הצרפתי המוכשר יונס קאבול העלה את טוטנהאם ליתרון בדקה העשירית, ודמיטר ברבאטוב הכפיל את התוצאה עם שערו הראשון העונה. נגיחה של קלינט דמפסי צימקה לפולהאם בדקה ה-42, ועל אף שגארת' בייל כבש בדקה ה-61, פולהאם השוותה משני שערים מאוחרים של אלכסיי סמרטין (77) ודיומאנסי קמארה (90).

ניוקאסל - וויגאן 0:1

במוקד המשחק בסט. ג'יימס פארק עמדה חזרתו של מייקל אואן להרכב המגפייז. החלוץ בעל הנטייה לפציעות, שמקווה גם להיכלל בסגל הנבחרת האנגלית לקראת המשחק מול ישראל, הוא זה שגם הכריע את המשחק בדקה ה-87. אואן נגח, כתוצאה ממסירה של מרטינס, את שערו הראשון בפרמייר ליג בחצי השנה האחרונה. וויגאן איבדה בתחילת המחצית השנייה את קויין קילביין שהורחק.

רדינג - ווסטהאם 3:0

ווסטהאם נהנתה מפתיחה מוצלחת למשחק , כשקרייג בלאמי העלה כבר בדקה השישית את הפטישים לאחר אסיסט מוצלח של לי בוייר. מתיו אתרינגטון, אחרי דאבל פס עם בלאמי העלה מיד לאחר פתיחת המחצית ל-0:2. אתרינגטון השלים את הניצחון החלק בדקה האחרונה של המשחק.

סהר הצטיין, ק.פ.ר הובסה

לראשונה העונה, פתח בן סהר במשחק קבוצתו, קווינס פארק ריינג'רס, שהובסה 3:0 על ידי סאות'המפטון. לרוע מזלו ממשיכה הקבוצה בשקיעה במורד הטבלה מפתיחת העונה. סהר שיחק 69 דקות, ועל פי אתר אוהדי הקבוצה, היה לאחד המצטיינים במגרש, למרות התבוסה.

הסיינטס עלו ליתרון בדקה ה-18 מרגליו של גז'גוז' רשיאק, שהוסיף שער נוסף בדקה ה-45. מיד בפתיחת המחצית השניה העלה נציג משפחת רייט- פיליפס בליגה השנייה, ברדלי, את סאות'המפטון ל-0:3, התוצאה בה הסתיים המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully