וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזור לחיים באופ"א

31.8.2007 / 15:39

איאקס ובאיירן מינכן, שנשארו מחוץ לליגת האלופות, כל אחת מסיבותיה, יפגשו את דינאמו זאגרב ובלנשש בהתאמה. טועמה וליאז' מול זניט

במוקד הגרלת גביע אופ"א שנערכה היום (שישי) עומדת באיירן מינכן, שהייתה יכולה למעשה להתחרות גם על גביע האלופות. הבווארים יפגשו את בלנשש הפורטוגלית, הגרלה שנחשבת טובה לגרמנים. באיירן תארח את המשחק הראשון. כל המשחקים בשלב הזה ישוחקו ב-20 בספטמבר ושלב הגומלין יערך ב-4 באוקטובר

איאקס, שהודחה בבושת פנים מליגת האלופות על ידי סלביה פראג וירדה לשלב המוקדם של אופ"א, הוגרלה עם דינאמו זאגרב הקרואטית. מדובר בקבוצה שתעשה חיים קשים להולנדים ובהחלט בהגרלה קשה.

סלים טועמה וסטאנדרד ליאז' ישחק בקור הרוסי של סט. פטרסבורג כשיפגשו את זניט המצויינת. קבוצתו של קשר הפועל תל אביב לשעבר תתקשה מאוד בקור הרוסי. ארבע נציגות אנגליה זכו להגרלות סבירות וצפויות להעפיל לשלב הבא. טוטנהאם של מרטין יול תצא לחופשה בקפריסין ותשחק מול אנורת'וסיס, בולטון תפגוש את רבוטניצקי המקדונית, אברטון את מטליסט חראקוב האוקראינית ושחקני בלקבורן ישברו צלחות בטברנות של יוון לפני המפגש עם לאריסה.

אבי נמני ומכבי תל אביב שלו פספסו מפגש נוסטלגי עם הויסנטה קלדרון, שכן ארצ'יאספור הוגרלה לשחק מול אתלטיקו מדריד. משחק מעניין נוסף יפגיש את המפסידה בין סביליה ואא"ק למיליונרים של רד בול זלצבורג.

שאר המשחקים:

גרוניגן-פיורנטינה
נירנברג- ראפיד בוקרשט
לברקוזן-לייריה
ויאריאל-באטה
סיון-גלטסראיי
בורדו-טמפרה
המבורג-ליטקס
אריס-סארגוסה
לאנס-פ.צ קופנהאגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully