וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונה לסביליה, מוטה לאתלטיקו מדריד, רקובה לטורינו

31.8.2007 / 14:48

המועדונים באירופה ניצלו את יום ההעברות האחרון. חלוץ חוף השנהב יחבור למחזיקת גביע אופ"א, הקולוצ'יונרס זכו במוטה. קלייברט בליל. דיארה עבר לארסנל

היום (שישי) הוא המועד האחרון להעברת שחקנים באירופה. לקבוצות ישנו סיכוי להשלים את הסגל עד סוף היום. הקבוצה שניצלה את הזדמנותה האחרונה להתחזק הייתה סביליה, ששקעה בשבוע האחרון ביגון בעקבות מותו של שחקן הקבוצה, אנטוניו פוארטה. ארונה קונה, חלוצה של נבחרת חוף השנהב, בו התעניינו מספר קבוצות גדולות מאירופה, החליט לבסוף להצטרף למחזיקת גביע אופ"א. סביליה שילמה 12 מליון יורו עבור שירותיו של החלוץ לחמש השנים הקרובות. בעקבות הצטרפותו של קונה, הקבוצה הספרדית תיאלץ להשאיל את האורגוואי ארנסטו שבנטון, שיושאל כנראה במהלך העונה.

קבוצה נוספת שניצלה את היום האחרון של הסיבוב בשוק, היא ליל מצרפת שצירפה את פטריק קלייברט. החלוץ ההולנדי, שנודד בשנים האחרונות בין קבוצות רבות, לא זכה להצעה מקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן, קיבל אחת משפילד וונסדיי, אבל העדיף דווקא את הצרפתית.

תומאס גראבסן, קשרה של סלטיק, חוזר לגודיסון פארק. גראבסן עזב את אברטון לפני כשנתיים כדי להצטרף לריאל מדריד, ממנה עבר לסקוטלנד וכעת חוזר למועדון האנגלי. "תמיד אמרתי שלא ארצה לחזור לאף מועדון באנגליה מלבד אברטון", אמר הדני לאחר החתימה.

ההעברה החמה של היום הייתה באיטליה כשאלבארו רקובה, החלוץ האורוגוואי של אינטר, הושאל עד סוף העונה לטורינו, רקובה שיחק עשר שנים בנראזורי, אבל פציעות רבות הכריעו אותו לא פעם, מה שגרם לו להחמיץ לא מעט משחקים. כעת, הוא ינסה את מזלו בטורינו.

אתלטיקו מדריד הספיקה לעשות גם רכש של הרגע האחרון כשהעבירה את טיאגו מוטה, תמורת שני מיליון דולר מברצלונה. הקולוצ'יונרס מסיימים, לפחות עד חלון ההעברות שייפתח בינואר, קיץ עמוס מאוד בהחתמות עם הבאתם של פורלאן, סימאו סברוסה, חוסה אנטוניו רייס ועוד.

ההעברה הבולטת באנגליה נרשמה בלונדון, כשארסנל רכשה את לסאנה דיארה. שחקנה לשעבר של צ'סלי נחשב החל מעכשיו לתותחן בקבוצתו של ארסן וונגר, והצרפתי הבינלאומי בן ה-22 נשמע מאושר מהמעבר: "אני נרגש ומקווה לעזור לארסנל להילחם על כל התארים".

*אמדי פאייה, בו התעניינו מספר קבוצות מהליגה האנגלית, יושאל לגלאזגו ריינג'רס.

*חלוץ צ'רלטון, מרקוס בנט, עבר בהשאלה לוויגן.

*פולהאם רכשה את בלם פורטסמות', דג'אן סטפנוביץ', בסכום מוערך של מיליון ליש"ט.

*פומפי התנחמה במגן צ'לסי גלן גו'נסון תמורת 3 מיליון ליש"ט לערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully