וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי לא מרוצה ממשחק ההגנה

31.8.2007 / 13:03

הקבוצה ערכה אימון מסכם, המאמן הראה לקבוצה קלטת של המשחק ואמר: "אתם לא עושים הגנה כמו שצריך". אלן הגנאי ייבחן

קשר הנבחרת הצעירה של גאנה, עמנואל אלן, שנבחן במכבי פתח תקוה, יפתח בהרכב הקבוצה, במסגרת משחק גביע הטוטו, מול מכבי תל אביב. יוסי מזרחי רוצה לצרף זר חמישי לקבוצה, ואלן, שמפגין עד כה יכולת טובה באימונים, עשוי לחתום בקבוצה אם ירשים במשחק.

הבוקר ערכה הקבוצה אימון מסכם לפני המשחק. לפני האימון צפתה הקבוצה בקלטת של המשחק מול מכבי תל אביב. המאמן יוסי מזרחי טען כי הוא לא מרוצה ממשחק ההגנה. "אתם לא עושים הגנה כמו שצריך", אמר להם המאמן תוך שהוא שם דגש על הטעויות מהמשחק הקודם.

אסמעיל עאמר הפצוע לא צפוי לשחק ואת מקומו צפוי למלא עומר הדר הצעיר. גם הבלם ניצן דמארי צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של נאור פסר, וזה אומר שקובי גנון ישחק כמגן שמאלי ולא כבלם. בלסינג קאקו, שימשיך לשחק ללא ניתוח, צפוי לפתוח בקישור האחורי. הקשר חאבייר דירסאו מתאושש מהפציעה ברגלו, אבל הוא צפוי לפתוח על הספסל. הקשר צפוי לפתוח במשחק הליגה הבא, מול מכבי חיפה.

אתמול ביקר החלוץ עומר גולן בשדרות, יחד עם הנשיא עמוס לוזון והקשרים אורי לוזון וסולי צמח. במהלך ביקורם במשטרת שדרות בה חזו מקרוב בשרידי קסאמים שנפלו על העיר במהלך השנים האחרונות, הושמעה אזעקה שקראה לתושבים לרדת למקלטים. הארבעה ירדו למרחב מוגן והקסאם נפל במרחק לא רב משם.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; עומר הדר, ניצן דמארי, מוראד מגמדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, לירן כהן (דודי אונגר), סולי צמח, עימנואל אלן; עומר גולן, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully