וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לפחות בגביע הטוטו הפועל פ"ת מנצחת

אייל בן יעקב

31.8.2007 / 13:29

הקבוצה המקרטעת של מלמיליאן גברה על הפועל חיפה 0:1. משחקה של הפועל ב"ש נדחה ליום שלישי עקב מותו של צ'סאווה נסופוואה

המחזור השלישי של גביע הטוטו של הליגה הלאומית ישוחק בסוף השבוע בצל מותו של צ'סאווה נסופוואה, שחקן הפועל באר שבע. לפני כל המשחקים תיערך דקת דומיה לזכרו של צ'סאווה.

היום (שישי) נערכו שלושת המשחקים בבית א', בו שמרה הפועל פתח תקוה, שעדיין לא צברה נקודת ליגה בשני המחזורים הראשונים, על מאזן מושלם בגביע הטוטו עם ניצחון 0:1 על הפועל חיפה. בשני המשחקים האחרים נפרדו הפועל רעננה ועירוני ראשון לציון בתיקו 1:1, ובאותה תוצאה בדיוק הסתיים גם המפגש בין אחי נצרת לבני לוד.

הפועל חיפה- הפועל פתח-תקוה 1:0

בפתח תקוה ידעו שלמרות שאין מדובר במשחק ליגה, חשיבות המשחק היא גבוהה מאחר וניצחון עשוי להעלות את הקבוצה על הדרך הנכונה, לאחר פתיחת העונה המאכזבת שלה. גל כהן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-44, ועד הסיום שמרו הכחולים על התוצאה, למרות הרחקתו של פטי נימבה חמש דקות לסיום.

מכבי אחי נצרת- הפועל בני לוד 1:1

באחי נצרת, מוליכת הליגה המפתיעה, העדיפו לתת מנוחה למספר שחקנים ועלו הרכב עם הרבה שחקנים צעירים ועם שני זרים נבחנים מברזיל ומחוף השנהב. מהארן ללה העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-26, לפני ששער של אחמד חמדוני איזן את התוצאה בדקה ה-47 וחילק את הנקודות.

הפועל רעננה- עירוני ראשון לציון 1:1

רעננה, שפתחה את העונה בצורה מוצלחת, ארחה את עירוני ראשל"צ שמגמגמת בליגה ואף הפסידה את שני משחקיה בגביע הטוטו. כריסטיאנו דוס סנטוס כבש ראשון לרעננה בדקה ה-32, אבל היתרון החזיק מעמד שתי דקות בלבד, לפני השוויון של ראשון לציון מרגלי שלומי אדרי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הפועל רמת-גן – עירוני רמת השרון 2:2

שתי הקבוצות השיגו נקודה ראשונה העונה בגביע הטוטו. המארחים מהמכתש עלו ליתרון בדקה ה-29 משער של ג'ורג' דאטורו. האורחים מרמת השרון הגיבו במהפך במחצית השניה משערים של רוני בן נחום (52) ועידן ביטון (77). קובי חסן קבע את תוצאת המשחק מפנדל מוצלח בדקה ה-90.

הפועל עכו- הכח עמידר רמת-גן 0:0

הכח איבדה נקודות ראשונות העונה בגביע הטוטו, אבל היא עדיין ממשיכה להוביל את בית ב', לפחות עד למשחקה של הפועל באר שבע מול נצרת עילית ביום שלישי.

הפועל עכו העלתה את מאזנה ל-4 נקודות והיא מדורגת במקום השלישי בבית.

הפועל באר שבע- הפועל נצרת עילית (שלישי 17:00)

נצרת עילית פנתה לבאר שבע בעקבות מותו של צ'סאווה, בהודעה כי ייעתרו לכל בקשה של הבאר שבעים וכך הוחלט על דחייתו של המשחק מיום ב' הקרוב ליום שלמחרת, וכן על החלפת הביתיות בין הקבוצות. כל ההכנסות מהמשחק יועברו כתרומה למשפחתו של צ'סאווה בזמביה, והנהלת נצרת עילית קוראת לאוהדיה להגיע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully