וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס - הפועל ת"א: הזדמנות לשחקני הספסל

בקבוצה מהשרון מודאגים מקצב החלמתו של אבובקרי. האדומים יגיעו אחרי אופ"א. שני המאמנים יתנו לחלק משחקני ההרכב מנוחה

החלוץ הקמרוני, יוליוס אגבור (23), שנבחן בהפועל כפר סבא, יפתח בהרכבה של הקבוצה במשחק הביתי, במסגרת גביע הטוטו, מול הפועל תל אביב. החלוץ עבר בדיקות רפואיות ולכן הוא יוכל ליטול חלק במשחק. המאמן אלי אוחנה מחפש מחליף ראוי לחלוץ הברזילאי, ז'וז'ה דוארטה, שעזב לבני יהודה.

השבוע התברר כי במהלך השבועות האחרונים הוצעו לאוחנה מספר שחקנים, אבל עלותם הייתה יקרה מדי. שחקנים אחרים, שהתאימו לקבוצה מבחינה תקציבית (תשקיע כ-150 אלף דולר בחלוץ) לא הרשימו את המאמן.

לאחר שני ההפסדים הראשונים במפעל, אוחנה הבין שהסיכויים לעלות לשלב הבא הם נמוכים. המאמן מתכוון לשלב במשחק שחקנים שלא קיבלו הזדמנות ראויה עד כה בליגה. עופר טלקר אמור לפתוח בהרכב על חשבונו של אורי אוזן. השוער גיא חיימוב מועמד לפתוח בהרכב. הקשרים גיא דיין, אייל שן ואבי אבינו ישותפו גם הם.

בקבוצה מודאגים מקצב החלמתו של יעוזה אבובקרי, שסובל מפציעה ברגלו ולא ישחק במשחק הקרוב. ספק אם הקשר הגנאי יהיה כשיר למשחק הליגה בעוד שבועיים, משחק חוץ מול מכבי תל אביב. הקשר, כזכור, נקנס השבוע, יחד עם חברו לקבצה סמואל יבואה, משום שלא התאמן בטענה שהוא מחכה למנכ"ל גבי קצרה. למחרת הוא עלה לוועדת משמעת, והתנצל בפני קצרה ואוחנה. בלי קשר, יבואה עשוי לפתוח על הספסל. גם עידן שום יחמיץ את המשחק הקרוב, אבל הוא אמור להיות כשיר למשחק הליגה.

נאתכו, עובד וסבג בהרכב

הפועל ת"א ערכה הבוקר (שישי) אימון שחרור קל לקראת משחק גביע הטוטו מול הפועל כפ"ס מחר. המשחק בכפ"ס יהיה השלישי של הקבוצה בתוך פחות משבוע, וכתוצאה מכך מסתמן כי המאמן גיא לוזון יעניק מנוחה למספר משחקני ההרכב הראשון.

מי שצפוי לקבל את חולצת ההרכב בשבת הוא ראובן עובד, שיחליף את ברוך דגו, אשר נעדר מהאימון מסיבות אישיות. ביברס נאתכו, שהצטיין אתמול מול שירוקי, יקבל אף הוא קרדיט ב-11 של לוזון, כמו גם עדי סבג הצעיר, שלא שותף כלל אמש. דני בונדר, יגאל אנטבי, גבריאל דוס סנטוס, ו-ואליד באדיר, צפויים לקבל מנוחה מחר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עאמר מנצור, טל חן, רמי דואני, מאור פרץ, ביברס נאתכו, מזואה אנסומבו, אבדג'י, ראובן עובד, עדי סבג, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully